دانلود اپلیکیشن مجله

گوشی گیمینگ هانر پلی با طراحی جذاب 3 روز دیگر معرفی می شود

صورة ذات صلة

آنر زیر برند هواوی در اواخر هفته از نسخه ویژه ای از گوشی Honor Play رونمایی می کند. 1 آگوست (10 مرداد) زمانیست که برای این رویداد در نظر گرفته شده است و آنر پلی قرار است که در دو رنگ مشکی و قرمز معرفی شود.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

فارغ از رنگی که شما برای این گوشی انتخاب کنید، گوشی هوشمند مورد نظر طراحی جذابی در قسمت پشت خواهد داشت. قاب پشت نسخه ویژه گوشی آنر پلی دارای خطوط حکاکی لیزری است. علاوه بر این همانطور که در تصاویر تبلیغاتی می توانید مشاهده کنید در هر دو نسخه گوشی، دوربین عقب و حسگر اثر انگشت هر دو دارای حاشیه های قرمز رنگ می باشند.

نسخه ویژه این گوشی حالا دارای یک الگوریتم عکاسی مبتنی بر هوش مصنوعی است که حالت نوردهی متفاوت در عکاسی پرتره را هم در دوربین سلفی و هم در دوربین عقب فراهم می کند. علاوه بر این تکنولوژی GPU Turbo نیز برای عملکرد بهتر گوشی در هنگامی بازی در آنر پلی تعبیه شده است. از نظر باقی مشخصات نسخه ویژه کاملاً مشابه نسخه استاندارد آن می باشد.

نسخه ویژه گوشی آنر پلی با طراحی جذاب 3 روز دیگر معرفی می شود

آنر پلی دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن 1080x2280 پیکسل و نسبت ابعاد 19:9 است. چیپ ست تعبیه شده در این گوشی کرین 970 هواوی است که با 4-6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.  آنر پلی دارای باتری ای با ظرفیت 3750 میلی آمپر ساعت است و با اندروید 8.1 اوریو که با رابط کاربری EMUI 8.2 شخصی سازی شده در درون جعبه عرضه می شود. دوربین دوگانه ای عقب این گوشی دارای سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی می باشد در حالیکه دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسلی می باشد.

قیمت نسخه ویژه گوشی آنر پلی 366 دلار (314 یورو) است، در حالیکه نسخه استاندار این گوشی با قیمت پایه 310 دلار عرضه شده بود.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate