دانلود اپلیکیشن مجله

ایسر نسل جدید Swift 7 را با حاشیه‌های فوق باریک معرفی کرد

ایسر نسل جدید Swift 7 را با حاشیه‌های فوق باریک معرفی کرد

ایسر امروز و در آستانه‌ی آغاز به‌کار نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸، نسل جدید لپ‌تاپ Swift 7 را با حاشیه‌های فوق باریک معرفی کرد.در ادمه با عبیاتی همراه باشید.

ایسر امروز در شهر برلین و در آستانه‌ی برگزاری IFA 2018، نسخه‌ی جدیدی از لپ‌تاپ Swift 7 را معرفی کرد. در حالی که ایسر اوایل سال جاری میلادی، طی نمایشگاه CES، اولترابوک باریک و سبک‌وزن Swift 7 را معرفی کرده بود؛ اما اکنون پس از گذشت نزدیک به حدود هفت ماه، نسل جدید آن را نیز با ضخامتی کمتر از ۱۰ میلی‌متر و نمایشگر فوق‌العاده کم‌حاشیه به نمایش گذاشت.

نسبت نمایشگر به بدنه در اولترابوک جدید Acer به حدود ۹۲ درصد می‌رسد و وزن کلی دستگاه، اکنون کمتر از یک کیلوگرم است. تایوانی‌ها در نسل جدید سوئیفت ۷ از پردازنده‌ی نسل هشتمی Core i7 اینتل بهره برده‌اند و مدعی هستند که باریک‌ترین لپ‌تاپ دنیا را ساخته‌اند.

Acer Swift 7

ایسر از همان نمایشگر ۱۴ اینچی نسل گذشته در اولترابوک جدید Swift 7‌ استفاده می‌کند؛ اما به‌لطف رسیدن ضخامت‌ حاشیه‌ها به ۴.۲۷ میلی‌متر، ابعاد کلی لپ‌تاپ ۱۵ درصد کاهش یافته است. تایوانی‌ها برای حفظ وزن پایین لپ‌تاپ جدید خود، آلیاژ‌ منیزیوم را در ساخت آن به‌کار برده‌اند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا در نسل جدید Swift 7 وب‌کم به‌طور کامل حذف شده یا مهندسان ایسر با انتقال آن به زیر نمایشگر یا داخل کیبورد، مشابه راهکار به‌کاررفته در میت‌بوک ایکس پرو، وب‌کم را پنهان کرده‌اند.

در پایان باید خاطرنشان کنیم که ایسر هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با مشخصات فنی، قیمت یا تاریخ عرضه‌ی نسل جدید Swift 7 ارائه نداده است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate