دانلود اپلیکیشن مجله

آیفون‌های اولد امسال اپل، آخرین مدل‌های مجهز به فناوری 3D Touch خواهند بود

آیفون‌های اولد امسال اپل، آخرین مدل‌های مجهز به فناوری 3D Touch خواهند بود

آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس که در سال 2015 معرفی شدند، اولین دستگاه های اپل بودند که به فناوری لمس سه بعدی یا همان 3D Touch مجهز بودند.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

به واسطه این فناوری کاربران میتوانستند با کمی فشار بیشتر روی نمایشگر نسبت به لمس معمولی، عملی جدید را اجرا کنند. همچنین با این ویژگی امکان دسترسی ساده تر به بخش چند وظیفگی در آیفون ها فراهم بود. اما به نظر میرسد کم کم باید با این ویژگی در دستگاه های نسل های بعد اپل خداحافظی کنیم. به عقیده اکثر تحلیلگران معتبر همچون مینگ چی کو، اپل امسال سه مدل آیفون جدید معرفی میکند که دو مدل به نمایشگر اولد و یک مدل ارزان قیمت به نمایشگر LCD مجهز خواهد بود. به گفته مینگ چی کو، نسخه LCD آیفون 2018 ، به دلیل برخورداری از یک لایه فیلم اضافه در صفحه نمایش، فاقد فناوری 3D Touch خواهد بود.

حال گزارشی توسط Blayne Curtis ، تحلیلگر Barclay که به تازگی هم از کارخانه یکی از تامین کنندگان اپل در آسیا بازدید داشته منتشر شده است و خبرهای جدیدی را در مورد آیفون های 2019 به اشتراک گذاشته است. به گفته او، کاملا برایش روشن شده است که آیفون های اولد سال بعد اپل هم ویژگی 3D Touch را از دست خواهند داد. بنابراین آیفون های اولد امسال که در سایزهای 5.8 و 6.5 اینچ معرفی و روانه بازار خواهند شد، آخرین نسل از آیفون های مجهز به فناوری 3D Touch خواهند بود.

همچنین در این گزارش آمده است که ایرپاد 2 جدید که در مقابل آب هم مقاوم خواهد بود در سه ماهه پایانی سال 2019 روانه بازار خواهد شد. هر چند که یک نسخه از ایرپاد جدید مجهز به کیسی خواهد بود که از فناوری شارژ بیسیم پشتیبانی میکند در ماه آینده معرفی خواهد شد. Curtis معتقد است که اپل سال آینده یک نسخه ارزان تر از اسپیکر هوشمند خود را نیز معرفی خواهد کرد. وی خاطر نشان کرده است که مقدار فروش هوم پاد با فقط 5 میلیون فروش از زمان عرضه (از ماه فوریه) بسیار ناامید کننده بوده است. در حالی که مینگ چی کو اخیرا به طرفداران آیفون های جدید گفته است که مدل های 2018 از اپل پنسل پشتیبانی نخواهند کرد، به عقیده Curtis، احتمال پشتیبانی آیفون های جدید از قلم وجود دارد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate