دانلود اپلیکیشن مجله

استفاده از خودروی الکتریکی بی ام و i3 به عنوان مولد برق

استفاده از خودروی الکتریکی بی ام و i3 به عنوان مولد برق

بی‌ام‌و در حال تلاش به منظور استفاده از خودروی الکتریکی بی‌ام‌و i3 به عنوان مولد برق و ارائه انرژی تولیدی برای مصارف خانگی و اداری است.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

مهندسان بی‌ام‌و در حال کار روی روشی جدید برای استفاده از باتری خودروی برقی بی‌ام‌و i3 به عنوان منبع قدرت خارجی هستند؛ این طرح به عنوان بخشی از برنامه بی‌ام‌و برای تبدیل خودروی الکتریکی به مولد برقی (Electricity Dispenser) ارائه شده است. در ویدئویی که بی‌ام‌و به تازگی منتشر کرده است، به استفاده از برق تولیدی خودروی الکتریکی در آینده برای مقاصدی غیر از رانندگی اشاره می‌شود. 

BMW i3 / بی‌ام‌و i3

خودروسازان بزرگ دنیا که در زمینه تولید خودروی برقی فعالیت می‌کنند، پیش از این بارها چنین ایده‌ای را مطرح کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به نیسان اشاره کرد. نیسان در حال حاضر طرحی شبیه بی‌ام‌و به منظور اتصال انرژی تولیدی خودروی برقی برای ارائه به شبکه برق انگلستان اجرا می‌کند.

nissan leaf

در این طرح مالکان خودروی الکتریکی نیسان لیف می‌توانند در ساعت‌های کم‌باری به شارژ وسیله نقلیه خود بپردازند؛ آن‌ها می‌توانند در ساعت اوج مصرف از برق تولیدی نیسان لیف برای تامین انرژی خانه یا اداره استفاده کنند. علاوه بر این آن‌ها می‌توانند بخشی از برق تولیدی نیسان لیف را به شبکه توزیع انگلستان بفروشند تا کمکی به شبکه کرده باشند. این طرح که به خوبی می‌تواند باعث صرفه‌جویی در مصرف برق شود، در دانمارک هم توسط نیسان اجرا شده است. 

در حال حاضر ایده بی‌ام‌و برای استفاده از خودروی الکتریکی بی‌ام‌و i3 به عنوان مولد برق، در سطح پایین‌تری نسبت به طرح نیسان قرار دارد؛ اما به نظر می‌رسد که در آینده بتوان آن را گسترش داده و با وسعت بیش‌تری در جهت کمک به شبکه توزیع برق استفاده کرد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate