دانلود اپلیکیشن مجله

Dante's Inferno به جمع بازی‌های رایگان EA Access اضافه شد

Dante's Inferno به جمع بازی‌های رایگان EA Access اضافه شد

به لطف اضافه شدن Dante's Inferno به جمع بازی‌های EA Access، کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند این بازی را رایگان تجربه کنند.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

Dante's Inferno یک بازی محصول سال ۲۰۱۰ و ساخته استودیو ویسرال گیمز است که الکترونیک آرتز هم آن را منتشر کرده است. این بازی داستان دانته را روایت می‌کند که برای نجات Beatrice، وارد جهنم می‌شود و در ۹ مرحله با شیاطین مبارزه می‌کند. با اینکه این بازی در زمان انتشار هم نمره‌های نسبتا متوسطی دریافت کرد و هرگز به یک اثر فوق‌العاده تبدیل نشد، ولی در صورتی که به داستان‌های افسانه‌ای علاقه داشته باشید، تجربه آن خالی از لطف نیست و خب طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در صورتی که کنسول ایکس باکس وان داشته و مشترک سرویس EA Access هم باشید، اکنون می‌توانید این بازی را به صورت رایگان تجربه کنید. 

طبق اعلام EA، این بازی جدید‌ترین اثری است که به جمع بازی‌های رایگان EA Access اضافه می‌شود. البته از آنجایی که ساخته ویسرال گیمز هرگز برای پی‌سی منتشر نشد، کاربران Origin Access نباید منتظر تجربه آن باشند. بازی Dante's Inferno فقط برای ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و PSP منتشر شده بود. 

نظر شما در مورد اضافه شدن این بازی به EA Access چیست؟دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران عزیز عبیاتی به اشتراک بگذارید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate