دانلود اپلیکیشن مجله

ویندوز 10 در بیش از 700 میلیون دستگاه فعال است

ویندوز 10 در بیش از 700 میلیون دستگاه فعال است

مایکروسافت رسما تایید کرده است که ویندوز 10 اکنون در بیش از 700 میلیون دستگاه فعال است. در واقع فعال بودن 700 میلیون کاربر در ویندوز 10، رشد تجاری 87 درصدی این کمپانی را نشان می دهد. البته لازم به ذکر است که تعداد دستگاه های فعال با سیستم عامل ویندوز 10 بسیار افزایش یافته است که می توان به کامپیوترهای شخصی Surface، کنسول های بازی Xbox One، HoloLens، گوشی های هوشمند و هر محصولی که قادر به اجرای ویندوز است اشاره کرد.

این تعداد در سال گذشته 500 میلیون کاربر فعال بوده است و در یک سال 200 میلیون افزایش یافته است. هنگامی که مایکروسافت نسخه اصلی ویندوز 10 را در سال 2015 منتشر کرد، این شرکت پیش بینی کرد که تا سال 2018 تعداد سیستم عامل های فعال ویندوز 10 به 1 میلیارد برسد اما به دلیل بروز برخی مشکلات در بخش موبایل و برخی شکست های دیگر این طور نشد. به طور کلی این شرکت در مسیر خوبی قرار دارد و در نمودار زیر می توانید روند رشد این سیستم عامل را مشاهده نمایید.

این کمپانی با بروزرسانی های اخیر این سیستم عامل خود توانسته است تا اعتماد کاربران را بدست آورد و بدون هیچ مشکلی آخرین نسخه ی ویندوز 10 را در اختیار کاربران قرار دهد. نکته جالب دیگر استفاده ی بیش از 150 میلیون کاربر از کورتانا است که این رقم برای کاربردی بودن یک دستیار صوتی قابل قبول است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate