دانلود اپلیکیشن مجله

آموزش غیر فعال کردن نوتیفیکیشن برنامه ها در iOS

آموزش غیر فعال کردن نوتیفیکیشن برنامه ها در iOS

این روزها تمامی کاربران بر روی گوشی های اندروید یا iOS خود از برنامه های کاربردی مختلفی بهره می برند و تمامی برنامه ها دارای اعلان یا نوتیفیکیشن هستند.در ادامه همراه عبیاتی باشید.

در نتیجه اگر هر برنامه در روز اعلانی را در گوشی شما نمایش دهد، گوشی هوشمندتان مدام در حال سر و صدا کردن خواهد بود و مدام مجبور می شوید تا گوشی خود را چک کنید. اما باید اشاره کنیم که امکان غیر فعال کردن اعلان برنامه های مختلف نیز وجود دارد که در این مطلب به آموزش غیر فعال کردن نوتیفیکیشن در آیفون و آیپد خواهیم پرداخت.

برای غیر فعال کردن اعلان ها باید به Settings بروید و وارد بخش notifications شوید.

در بخش Notifications لیستی از برنامه ها را مشاهده می کنید که در این بخش می توانید تنظیمات مربوط به اعلان ها را تغییر دهید. در نتیجه برای تغییر تنظیمات اعلان باید بر روی برنامه موردنظرتان کلیک نمایید.

در پنجره باز شده با کلیک بر روی Allow Notifications می توانید اعلان آن برنامه را فعال یا غیر فعال نمایید. می توانید این کار را برای همه ی برنامه هایی که می خواهید انجام دهید و اعلان ها را غیر فعال نمایید.

امکان سفارشی سازی نیز در این بخش وجود دارد برای مثال شما می توانید پیام اعلان ها را دریافت کنید ولی صدای از آن اعلان دریافت نکنید. در این صورت اگر اعلان آن برنامه فعال بود باید گزینه Sound را نیز غیر فعال نمایید. در واقع در این بخش شاهد تنظیمات مختلفی هستیم که می توانید بر اساس نیاز و خواسته ی خود این تنظیمات را در گوشی آیفون یا آیپدتان اعمال نمایید.

 

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate