دانلود اپلیکیشن مجله

راننده اوبر مسافرش را با اسلحه به قتل رساند

راننده اوبر مسافرش را با اسلحه به قتل رساند

طبق گزارش NBC صبح روز جمعه، یکی از رانندگان اوبر در شهر دنور در ایالت کلرادو آمریکا مسافر خودرواش را به قتل رساند. اطلاعات اولیه نشان دهنده درگیری بین مسافر و راننده در داخل خودرو بوده است و تیراندازی قبل از ساعت 3 صبح اتفاق افتاده است. پلیس دنور البته هنوز در این رابطه هیچ اظهار نظری نکرده است.

مسافر این خودرو پس از آنکه به بیمارستان منتقل شده، جان خود را از دست داده است، در حالیکه راننده پس از درمان در بیمارستان به اداره پلیس منتقل شده است. گزارشات حاکی از آنست که قاتل چندین سال به عنوان راننده اوبر فعالیت می کند. یکی از نمایندگان این کمپانی اعلام کرده است که حادثه زمانی رخ داده است که او در حین کار با سرویس اوبر بوده است. این شخص گفته است:

"ما به شدت از حادثه دنور متأثریم. افکارمان متوجه خانواده هایی که درگیر این حادثه اند، هست. دسترسی راننده به برنامه حذف شده است و ما به همکاری نزدیک خودمان با پلیس ادامه خواهیم داد."

دپارتمان پلیس دنور درتوئیتر خود عکسی از مظنون را منتشر کرده است. مایکل هنکوک 29 ساله روز جمعه پس از این حادثه دستگیر شده است. اوبر رانندگان و مسافران را از آوردن سلاح گرم به داخل وسائل نقلیه ممنوع کرده است. در روز سه شنبه این کمپانی ویژگی جدیدی را به برنامه اوبر اضافه کرده است که به مسافران اجازه میدهد مکان و اطلاعات خودرو را با پلیس و مراکز ایمنی و اورژانسی به اشتراک بگذارند. این قابلیت پس از آنکه نگرانی  هایی مبنی بر عدم توانایی شرکت بر نظارت بر رانندگان و اخبار تجاوز مسافران منتشر شد، در برنامه اوبر ایجاد شده است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate