دانلود اپلیکیشن مجله

نسخه جدید بازی Assassin's Creed با نام اودیسه در E3 2018 معرفی خواهد شد

نسخه جدید بازی Assassin's Creed با نام اودیسه در E3 2018 معرفی خواهد شد

پس از مدت ها انتظار سرانجام کمپانی یوبی سافت اعلام کرد نسخه جدید بازی Assassin's Creed را در نمایشگاه E3 2018 معرفی خواهد کرد. پیش از این وب سایت  ComicBook گزارش داده بود که نسخه بعدی بازی Assassin’s Creed در یونان رخ خواهد داد. این خبر که در روزهای پایانی سال گذشته منتشر شده بود اعلام می کرد تولید بازی از سال 2017 آغاز شده و قرار است در پاییز 2019 شاهد رونمایی رسمی از آن باشیم.

همان طور که پیش بینی میشد عنوان جدید در یونان رخ خواهد داد و نام بازی نیز اودیسه انتخاب شده است. توضیحات زیادی درباره این بازی و داستان آن منتشر نشده اما اندک جزئیات موجود به وسیله یک تیزر کوتاه که در حساب کاربری یوبی سافت در توییتر منتشر شده در اختیار علاقمندان قرار گرفته اند. به گفته یوبی سافت جزئیات کامل تر به همراه تریلرهای اصلی رونمایی از بازی در نمایشگاه E3 2018 منتشر خواهند شد. اولین گمانه زنی پر رنگ درباره Assassin's Creed Odyssey چند هفته پیش و پس از انتشار تصویری منتشر شده بود که نشان می داد یکی از گیمرها یک جاسوییچی با نشان این بازی که یک کلاهخود یونانی درون آن به جای چشم مشهور لوگوی Assassin's Creed جای گرفته به دست آورده است. پس از عرضه Syndicate در سال 2015 شایعاتی درباره عدم تمایل یوبی سافت به ادامه ساخت این بازی منتشر شده بود اما با معرفی اودیسه در پاییز امسال بار دیگر روال ساخت این عناوین به معرفی یک نسخه در هر سال باز می گردد. کنفرانس یوبی سافت در E3 2018 قرار است در تاریخ 11 ژوئن  (21 خرداد) برگزار شود و بدون شک انتظار می رود به جزو Assassin's Creed Odyssey بازی های دیگری نیز توسط این کمپانی محبوب معرفی شوند.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate