دانلود اپلیکیشن مجله

هواوی: ما از تحریم های آمریکا پیروی می کنیم

هواوی: ما از تحریم های آمریکا پیروی می کنیم

ZTE سازنده چینی گوشی های هوشمند و تجیهزات مخابراتی پس از آنکه مشخص شده تحریم های آمریکا علیه ایران و کره شمالی را دور زده است به 7 سال ممنوعیت از خرید محصولات آمریکایی محکوم شد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

با در نظر گرفتن اینکه یک سوم از سخت افزار و نرم افزار و اجزای مورد نیاز برای ساخت گوشی از ایالات متحده تأمین می شود، کمپانی چینی عملاً در معرض تعطیلی قرار گرفت. اما سر انجام توانست با انجام مذاکرات و با پا درمیانی دولت های دو کشور این تحریم ها را به حالت تعلیق درآورد.

هواوی دیگر شرکت چینی است که مانند ZTE به عنوان یک تهدید علیه امنیت ملی آمریکا به حساب می آید، اما با این وجود انتظار ندارد که توسط این کشور به سرنوشتی مشابه ZTE دچار شود. کن هو که یکی از مدیران هواوی در مصاحبه با روزنامه ای فرانسوی گفته است که آمریکا قصد مجازات این کمپانی را ندارد.

بر خلاف ZTE که محصولات خود را به ایران و کره شمالی فروخته و با وجود تحریم به آنها سرویس داده است؛ هو مدعی است که هواوی تمام قوانین و مقرراتی که توسط اتحادیه اروپا و ایالات متحده تنظیم شده را رعایت کرده است. این در حالیست که در ماه آپریل وال استریت ژورنال گزارش داده بود که وزارت دادگستری آمریکا مشغول تحقیق بر روی صحت این موضوع است.

این مدیر اجرایی هواوی گفته است بر مبنای اهداف این کمپانی که استفاده از بهترین تکنولوژی ها است، هواوی به خرید چیپ های آمریکایی در سال جاری ادامه میدهد. گزارش شده است که این کمپانی مشغول تهیه سیستم عامل انحصاری خود است و این برنامه پشتیبان هواوی خواهد بود در صورتی که لیسانس استفاده از اندروید گوگل را از دست بدهد.

اما با وجود اینکه هواوی از چیپ ست های کرین خود در گوشی های قدرتمندش استفاده می کند، در طراحی تراشه های رم، مودم های LTE و کنترلرهای شارژ باتری از کمپانی های آمریکایی کمک میگیرد.

هواوی سومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند است که ساخت تجهیزات شبکه را نیز برعهده دارد. ریچارد یو، مدیرعامل این کمپانی اعلام کرده است که تا سال 2021 هواوی سامسونگ و اپل را به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان پشت سر خواهد گذاشت.

اما پس از اینکه اپراتورهای آمریکایی ورایزن و AT&T معامله خود بر سر فروش میت 10 پرو در خاک آمریکا را با فشار مقامات دولتی لغو کردند، برنامه هواوی کمی پیچیده تر شد. علاوه بر این فروشگاه های واقع در پایگاه های نظامی آمریکا حالا دیگر مجاز به فروش گوشی های هواوی و زد تی ای نیستند.

این تصمیمات از نگرانی آمریکا مبنی بر همکاری این دو شرکت با دولت چین ناشی می شود. آنها دولت چین را متهم به سرقت اطلاعات مصرف کنندگان و شرکت های آمریکایی کرده اند، اما هواوی این نظریات را "گمانه زنی های بی اساس" نامیده است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate