دانلود اپلیکیشن مجله

پایان جنگ قضایی PUBG و Fortnite

پایان جنگ قضایی PUBG و Fortnite

کمپانی کره ای PUBG که زیر شاخه ای از Bluehole است پرونده شکایت قضایی خود علیه Epic Games، سازندگان بازی Fortnite را پس گرفت.در ادامه همراه عبیاتی باشید.

صاحب امتیاز های بازی PUBG مدتی پیش پرونده ای مبنی بر شکایت از شرکت Epic Games به اتهام نقض قوانین کپی رایت تشکیل داده بودند. در حالی که سال گذشته بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds (به اختصار PUBG) شاهد سیلی از طرفداران بود، شرکت Epic Games نیز نسخه مخصوص خود از بازی سبک Battle Royale را به اسم Fortnite با همان سبک و سیاق و تحت موتور گرافیکی Unreal 4 تهیه کرد.

طبق گزارش بلومبرگ این پرونده شکایت اکنون پس گرفته شده و مشخص نیست که آیا دلیل آن به توافق رسیدن طرفین ماجرا بوده است یا نا امیدی از به نتیجه رسیدن آن. شرکت صاحب امتیاز بازی PUBG یعنی Bluehole پیش تر خبر از نگرانی های خود درباره نقض قوانین کپی رایت به دلیل شباهت های زیاد بین دو بازی داده بود و به نظر می رسید که جنگی بزرگ بین تولیدکنندگان این دو بازی بسیار پرطرفدار و اعتیاد آور در پیش باشد.

بخشی از مالکیت هر دو شرکت سازنده بازی های پابجی و فورتنایت به شرکت سرمایه گزاری Tencent تعلق دارد، به گفته برخی منابع این شرکت در شرف دستیابی به توافقی در راستای افزایش سرمایه گزاری خود به میزان 10 درصد برای بازی پابجی بوده است. در حالی که بعید به نظر می رسد این توافق تاثیری در پرونده شکایت مذکور داشته باشد اما این موضوع که بازی فورتنایت بیشتر از ایده های بازی پابجی ساخته شده و متحوای دقیق و اصلی آن کپی نشده نیز میتوانست این شکایت را بی اثر کند.

محبوبیت بازی فورتنایت همچنان رو به افزایش است و این بازی با پشت سر گذاشتن پابجی از نظر در آمد ماهانه در ماه مارس اکنون تنها یکسال بعد از انتشار بیش از 125 میلیون کاربر دارد. البته پرونده نقض حقوق کپی رایت تنها ماجرایی که این بازی مشغول دست و پنجه نرم کردن با آن بود نیست و چندی پیش سونی نیز امکان کراس پلی میان کنسول نینتندو و پلی استیشن 4 برای این بازی را قطع کرده بود.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate