دانلود اپلیکیشن مجله

کامپیوتکس: Lian Li نخستین کابل های LED RGB جهان را معرفی کرد!

کامپیوتکس: Lian Li نخستین کابل های LED RGB جهان را معرفی کرد!

کمپانی Lian Li با حضور در کامپیوتکس 2018، تایوان، محصولی جالب توجه را به همراه آورده است. این شرکت که عمدتا در ساخت کیس و سخت افزارهای جانبی حضور دارد، به خوبی بر این بازار مسلط بوده و اینک برای رفع یکی از موانع دنیای اسمبل، ایده ای درخور توجه دارد.

مشکلات مدیریت کابل کشی و مخفی سازی آنها در کیس ها، یکی از مشکلات کاربران است؛ در حالی که بسیاری از تولید کنندگان سخت افزارهای جدید را به همراه دیودهای LED RGB و یا دست کم پشتیبانی از آنها معرفی می کنند، مدیریت کابل کشی یک معضل اساسی به حساب می آید. در همین راستا Lian Li کابل های Strimer را معرفی کرده است.

این کابل ها درون خود دارای دیودهای LED RGB هستند که طی همکاری با افراد مشهوری نظیر اورکلاک آلمانی، Der8auer، تولید شده اند. بخش اصلی رابط ها، کابل هایی هستند که از منبع تغذیه (PSU) به قطعات درون کیس متصل می شوند. رابط های Strimer نام نخستین کابل های LED RGB در جهان را بر سینه زده اند؛ این شرکت اعلام کرده است که 10 اثر نوری متفاوت برای آنها در نظر گرفته شده است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate