دانلود اپلیکیشن مجله

شرکت های کامپیوتری مجبور به کاهش قیمت شدند؛ اما...

برخی شرکت های کامپیوتری مجبور به کاهش قیمت شدند؛ اما...

در ماه های اخیر، دولت پس از افسار گسیختن قیمت ارز، اعلام کرد که زین پس به برخی از شرکت های وارد کننده ارز دولتی 4200 تومانی تعلق می گیرد؛ لذا شرکت های مورد نظر پس از واردات محصولات با ارز 4200 تومان، آن را با قیمت کنترل شده عرضه نمایند.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

از سوی دیگر برخی دیگر از شرکت ها با اعلام اینکه ارز دولتی 4200 تومانی خبر دروغی بیش نیست، محصولات خود را همچنان با قیمت بالا، و به قیمت ارز آزار به فروش می رساندند. پس از آن فشار انتقادها بر دولت افزایش یافته و همگی دولت و تیم اقتصادی ایشان را مسئول این وضع می دانستند.

اینک دولت پس از تحمل این فشارها، دست به کار شده و لیست گسترده ای از 1500 شرکت وارد کننده، که ارز دولتی را دریافت کرده اند، منتشر کرده است. اگر کمی به عقب برگردیم، تنها پس از اشاره دولت به اختصاص ارز دولتی به بسیاری از وارد کنندگان، "یک عرضه کننده عمده گوشی های موبایل" دست کم بخش فروش آیفون خود را غیر فعال کرد! در یک جمله باید بگوییم که بسیاری از این شرکت ها با دریافت ارز دولتی، محصولات خود را به قیمت ارز آزاد به فروش می رساندند. این شرکت ها از "فروردین سال جاری" ارز دولتی را دریافت کرده اند.

به عبارت ساده تر، آنها محصولات خود را با قیمت ارز دولتی 4200 تومانی وارد کرده اما در نهایت با نرخ ارز آزاد به دست خریداران محترم می رسید. در این میان ما نیز مطالبی را برای حمایت از کاربران محترم منتشر کردیم.البته چندی پیش نیز دولت مجددا با ارائه یک لیست، برخی اقلام غیر ضروری را از ارز 4200 تومانی معاف کرده و محصولاتی که واردات آنها الویت دارد را در چند فایل PDF اعلام نمود.

در روزهای اخیر، شاهد کاهش قیمت برخی محصولات بوده ایم؛ هر چند کم و ناچیز، اما اعلام اسامی اشخاص و شرکت های وارد کننده محصولات با ارز دولتی، این دسته از واردکنندگان و فروشندگان را مجبور به کاهش قیمت محصولات خود کرده است.

حتی برخی از آنها با انتشار اعلامیه هایی فروش محصولات خود با نرخ ارز دولتی را تبلیغ کرده اند! شایان ذکر است که بسیاری از شرکتهایی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در واردات بخش IT دخیل هستند، مورد هدف این مطلب هستند؛ در نتیجه اعمال کاهش قیمت هر چند جزئی آنها در روزهای آتی مشخص می گردد. شرکت هایی که از فروردین سال جاری ارز دولتی را دریافت کرده و اینک به ناچار محصولات خود را به قیمت اصلی خواهند فروخت...

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate