دانلود اپلیکیشن مجله

دوربین گلکسی نوت 9 یکی از بهترین دوربین‌های موجود در گوشی خواهد بود

دوربین گلکسی نوت 9 یکی از بهترین دوربین‌های موجود در گوشی خواهد بود

نتظار میرود که سامسونگ در 9 آگوست (18 مرداد) از پرچمدار جدید گوشی های سری نوت، گلکسی نوت 9 رونمایی کند. این تاریخ 2 هفته زودتر از زمانی است که سامسونگ گلکسی نوت 8 را سال گذشته معرفی کرده بود و بدین ترتیب احتمالاً گلکسی نوت جدید تا پایان ماه آگوست در بازار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. همه این ها نشان از آن دارد که سامسونگ برای معرفی زودتر از موعد این گوشی عجله دارد.

در اخباری که پیش تر در خصوص این گوشی منتشر شده بود، تصویر محافظ گلکسی نوت 9 نشان از تغییرات بزرگی در طراحی این گوشی نمیداد. ظاهر این گوشی بسیار شبیه به نسل قبلی می باشد، با این تفاوت که حاشیه های بالا و پایین کمی کوچکتر از قبل شده است. این موضوع جای تعجب ندارد، چرا که نوت 9 قرار است نسخه به روز شده گلکسی نوت 8 باشد. نوت 8 احتمالاً آخرین پرچمدار سامسونگ با حسگر اثر انگشت در قاب پشتی است و پس از آن گلکسی S10 و گلکسی نوت 10 دارای حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایشی تمام صفحه و کاملاً بدون حاشیه خواهند بود. با این حال یکی از قابل توجه ترین تغییرات نوت 9 در مقایسه با نسل قبلی دوربین این گوشی خواهد بود که روز گذشته در خبرها اعلام شد.

نوت 8 دارای ی دوربین دوگانه استاندارد دارد که یکی از سنسورهای آن زاویه عریض و دیگری تله فوتو با لنز 2x می باشد. گلکسی نوت 9 احتمالا همین تنظیمات را با زرق و برق بیشتری ارائه خواهد کرد. البته هنوز نمی توان با اطمینان اظهار کرد که دوربین نوت 9 از چه جهاتی بهبود خواهد یافت اما می توان حدس زد که از تکنولوژی های استفاده شده در S9 و S9+ بهره خواهد برد. از آنجاییکه شرکت سال گذشته انتقادات گسترده ای نسبت به قرار دادن حسگر اثر انگشت در کنار دوربین در مدل های S8 و نوت 8 دریافت کرد، در گلکسی های جدید سری اس جایگاه آن را به زیر دوربین عقب منتقل کرد. این تغییر به احتمال قوی در سری نوت نیز اعمال خواهد. جایگاه سنسور ضربان قلب نیز مانند گلکسی اس9 تغییر خواهد کرد.

سامسونگ احتمالاً از ترکیب دو سنسور تله فوتو و زاویه عریضی در گوشی خود استفاده خواهد کرد، البته احتمالاً دیافراگم متغیری که در گلکسی S9 استفاده شده بود در گلکسی نوت 9 هم استفاده خواهد شد. علاوه بر این انتظار میرود که این گوشی با دو چیپ ست اسنپدراگون 845 و اگزینوس 9810 عرضه شود که بدین ترتیب قابلیت فیلمبرداری فوق العاده صحنه آهسته وجود خواهد داشت. اما برای فیلمبرداری در محیط های کم نور، نیاز به دیافراگم متغییر است. بنابراین ممکن است دیافراگم متغیر را حداقل در سنسور اصلی دوربین تعبیه کند. در دوربین جلو هم انتظار میرود که حالت پرتره که در نوت 8 وجود دارد به این گوشی هم منتقل شود، علاوه بر این فیلمبرداری صحنه آهسته که در مدل های گلکسی اس9 وجود دارد نیز به پرچمدار آینده نوت بیاید. و در نهایت ممکن است که دستیار دیجیتال سامسونگ، بیکسبی یکپارچگی بیشتری با دوربین این گوشی داشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate