دانلود اپلیکیشن مجله

آنچه که باید از بازی Battlefield V بدانید

تماشا کنید: تریلر جدید Battlefield V و همه آنچه که باید از این بازی بدانید

اوایل خرداد ماه بود که استودیو بازی سازی دایس از نسخه جدید بازی پرطرفدار بتلفیلد رونمایی کرد. معرفی Battlefield V با انتشار تریلری از این بازی همراه بود. اولین تریلر بازی خبر از تغییرات مثبتی در این بازی میداد که از جمله آنها رایگان بودن محتویات بازی بود. پرداخت های دورن برنامه ای در بتلفیلد جدید بسیار کم و تنها به آیتم های تزئینی اختصاص دارد. شب گذشته و در جریان رویداد EA Play 2018 که در آستانه نمایشگاه E3 برگزار شد، تریلر جدیدی از بازی Battlefield V پخش شد.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

توسعه دهندگان بازی امیدوارند تا در بتلفیلد جدید حسی را برای کاربر به ارمغان بیاورند که هرگز آن را تجربه نکرده اند. حالت جدیدی که بازی اضافه شده است Battle Royale می باشد، که در حال حاضر اطلاعات کمی از آن وجود دارد، اما DICE وعده داده است که به زودی و احتمالا در نمایشگاه E3 اطلاعات بیشتری در خصوص آن اعلام خواهد شد. علاوه بر حالت بتل رویال که در صفحه توئیتر بتلفیلد به صورت رسمی تأیید شد، چند نکته دیگر برای بهبود بازی وجود دارد. بازیکنان حالا می توانند از پنجره بیرون بروند، با انعطاف بیشتر حرکت کنند و قدرت تخریب نیز  بالاتر رفته است و حالا تانک ها می توانند ساختمان ها را نیز منهدم کنند. البته تأکید خاصی هم بر شخصی سازی شخصیت ها بازی وجود دارد.

در حالت بازی تک نفره، Battlefield V چندین  “War Stories” یا همان داستان جنگی وجود خواهد داشت و بازیکنان می توانند در طول جنگ جهانی دوم به فرانسه، نروژ و نقاط دیگر سفر کنند. داستان های جنگ یک ویژگی دارند که ما آن را در بتلفیلد یک دیده بودیم و آن برجسته کردن جنگ های کوچکی است که در تاریخ به آنها توجه خاصی نشده است. در تریلری که در انتهای مطلب مشاهده خواهید کرد داستان جنگی به نام Nordlys که معنی نورهای شمالی در نروژ می باشد، روایت شده است. Nordlys داستان زن جوان آلمانی مبارز در سال 1943 می باشد. حضور این شخصیت در راستای قولی است که دایس مبنی بر حضور چند شخصیت زن در بازی داده بود. این موضوع اما با مخالفت تعدادی از طرفداران همراه بوده است، آنها این اتفاق را "اشتباهات تاریخی" عنوان کرده اند. اما کمپانی دایس اعلام کرده که بازیکنان قدرت انتخاب شخصیت داده و آنها می خواهند که Battlefield V نماینده ای باشد از همه افرادی که در این درام بزرگ تاریخی حضور داشته اند.

نسخه آزمایشی Battlefield V در 12 اکتبر و نسخه نهایی آن در تاریخ 16 اکتبر 27 مهر ماه در کنسول های PS4، Xbox One و کامپیوتر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate