دانلود اپلیکیشن مجله

کدام کنسول بازی بیشترین فروش را داشته است؟

کدام کنسول بازی بیشترین فروش را داشته است؟

کدام کنسول بازی فروش بیشتری را تجربه کرده است.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

این پاسخ نشان می دهد که گیمرهای سراسر جهان به کدام محصول علاقه بیشتری نشان داده و مواردی از جمله پشتیبانی، تعداد بازی های اختصاصی، بخش آنلاین، سخت افزار داخلی که البته در این مورد تفاوت چندانی بین مدل های نسل هشتم دیده نمی شود، قیمت نهایی، کنترلر ها و حتی طرفداری پر و پا قرص برای کاربران در زمینه انتخاب یک کنسول مهم است.

ساعاتی پیش خبر اعلام مایکروسافت مبنی بر ارائه یک کنسول جدید برای سال 2020 را برای شما عزیزان منتشر کردیم و حالا به سراغ اطلاعاتی می رویم که از سوی موسسه HIS منتشر شده است. این موسسه در زمینه آمار فروش بازارهای جهانی فعالیت داشته و موارد الکترونیکی بسیاری را در کارنامه خود دارد. این موسسه تحقیقاتی اعلام کرده است که PlayStation 4 تا کنون 76.6 میلیون دستگاه را در بازارهای جهانی به فروش رسانده است. البته سونی مدعی فروش 79 میلیون دستگاه شده است.

پس از آن مایکروسافت نیز تا مارس سال 2018 موفق به فروش 39.1 میلیون دستگاه کنسول بازی Xbox One شده است. مایکروسافت ادعا می کند که فروش کنسول بازی این شرکت تا 15 درصد رشد را  در 1 سال اخیر تجربه کرده است. همچنین عضویت کاربران در سرویس Xbox Live نیز تا 13 درصد افزایش یافته است. مایکروسافت ادعا می کند که ارائه بازی هایی که در دقت 4K/UHD رندر می شوند، نظیر Far Cry 5 نیز از جمله دلایل رشد فروش کنسول های بازی این شرکت است.

اما در این میان گزارش IHS در بخش از مطالب خود به کنسول بازی Nintendo Switch پرداخته و اعلام کرده است که این محصول نیز تا کنون موفق به فروش 17.79 میلیون دستگاه شده است. این در حالی است که تاریخ لانچ این کنسول به مراتب دیرتر از رقیبان بوده اما سخت افزاری ضعیفتر را یدک می کشد. به جای آن، Nintendo Switch می تواند در چند حالت متفاوت مانند دستی و قابل حمل یا خانگی مورد استفاده قرار گیرد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate