دانلود اپلیکیشن مجله

کارت گرافیک های اینتل بلای جان AMD و NVIDIA می شوند!

کارت گرافیک های اینتل بلای جان AMD و NVIDIA می شوند!

پس از هجرت راجا کادوری از AMD به Intel، ایشان سرپرستی تیم بخش GPU در اینتل را بر عهده گرفتند.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

پر واضح بود که اینتل قصد دارد تا به طور جدی وارد حوزه تولید تراشه های گرافیکی شود و این اتفاق نیز به زودی خواهد افتاد. حال آقای Brian Krzanich از مدیران ارشد اینتل، تائید کرده است که این شرکت در سال 2020 به طور دائمی و رسمی به جمع تولید کنندگان کارت گرافیک می پیوندد.

توئیت آقای Raja Koduri نیز حاکی از آن است که تا 2 سال آینده صنعت GPU شوکه خواهد شد، یعنی اینتل به طور جدی رقیب AMD و NVIDIA خواهد شد؛ اما باید بدانید که این دو شرکت سالهای بسیاری را در این حوزه فعالیت کرده و سرمایه های فراوانی را خرج تجارب گاه گران قیمت خود کرده اند.

این نخستین تلاش اینتل برای تولید کارت گرافیک نیست، نزدیک به 20 سال پیش نیز این شرکت یک کارت گرافیک ساده را برای ترویج استاندارد اینترفیس AGP ارائه کرده بود که در برابر رقبایی نظیر 3DFX Voodoo 2 و NVIDIA Riva 128/TNT در آن زمان شکست خورده بود. اما اینبار بازی با وجود یک مدیر با تجربه بخش گرافیک، به گونه دیگر رقم خواهد خورد. GIF زیر نیز شوخی طرفداران NVIDIA با خبر شوکه کردن بازار GPU توسط آقای کادوری است :)

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate