دانلود اپلیکیشن مجله

مادربرد حرفه ای ASUS WS X299 SAGE 10G راهی بازار شد

مادربرد حرفه ای ASUS WS X299 SAGE 10G راهی بازار شد

ایسوس یکی از برترین سازندگان مادربردهای "ایستگاه کاری" در جهان به شمار می رود؛در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

این شرکت به تازگی نسخه بهبود یافته مادربرد ASUS WS X299 SAGE 10G را عرضه می کند؛ این مادربرد همانطور که از انتهای نامش نیز پیداست، دارای تغییراتی به نسبت گونه اولیه است. چیپست X299 در کنار پردازنده های سوکت LGA 2066، قدرتی بسیار بالا را در اختیار شما قرار خواهند داد.

نسخه اولیه این مادربرد در ماه های پایانی سال 2017 معرفی شد؛ این مادربرد دارای 2 درگاه 10 گیگابیتی است که جایگزین 2 رابط 1 گیگابیتی شده است. اما بد نیست بدانید که کنترل این دو درگاه با یک تراشه گران قیمت 80 دلاری با نام Intel X550-AT2 هدایت می گردد. اما ایسوس از این فرصت برای تغییرات دیگر نیز استفاده کرده و سیستم خنک کننده مدار VRM را بهبود بخشیده است.

حتی بخشی از این مدار تهویه به پنل I/O نیز کشیده شده است؛ ایسوس خنک سازی مدار VRM را بدون تغییر در قطعات انجام داده است. این مادربرد دارای 4 رابط USB 3.1 نسل اول، دو رابط USB 3.1نسل دوم، سیستم صوتی 8 کانال و برنامه اختصاصی ایسوس است. ASUS WS X299 SAGE 10G با قیمت 100 دلار بیشتر از نمونه اولیه راهی بازار می گردد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate