دانلود اپلیکیشن مجله

تماشا کنید: اولین تریلر رسمی و گیم پلی 8 دقیقه ای Assassin's Creed Odyssey

تماشا کنید: اولین تریلر رسمی و گیم پلی 8 دقیقه ای Assassin's Creed Odyssey

شب گذشته کمپانی یوبی سافت در جریان کنفرانس اختصاصی خود پیش از آغاز رسمی نمایشگاه E3 2018، اولین تریلر اختصاصی مربوط به عنوان جدید از سری Assassin's Creed را با نام Odyssey (اودیسه) منتشر کرد.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

از مدت ها پیش شایعات درباره این بازی به گوش می رسیدند و برخی ویژگی های کلیدی آن مانند جریان داشتن داستان بازی در یونان باستان مشخص شده بودند. با این حال تریلر رسمی یوبی سافت و گیم پلی هشت دقیقه ای منتشر شده از سوی این کمپانی ویژگی های هیجان انگیز بیشتری را مشخص کردند. برای مثال در این نسخه برای اولین بار می توانید بین یک کاراکتر مرد و یک کاراکتر زن به دلخواه انتخاب کنید و داستان بازی تفاوتی بین آنها نخواهد داشت. صحنه های طبیعی بسیار دیدنی یونان باستان در دوره ای که بازی در آن اتفاق می افتد (450 سال پیش از میلاد مسیح) بسیار چشم نواز هستند و برخی از افسانه های یونان باستان نیز در این بازی طراحی شده اند که از جمله آنها می توان به مجسمه های خدایان مختلف اشاره کرد. سلاح ها، نوع لباس و زره ها و همچنین تکنیک های نبرد نیز دستخوش تغییراتی شده اند تا علاوه بر هماهنگی بیشتر با دوره تاریخی که بازی در آن اتفاق می افتد، قابلیت های جدیدی را نیز به کاراکترها اضافه کنند. با این حال در این تریلرها توضیح چندانی درباره خط سیر اصلی بازی و چگونگی ارتباط شخصیت ها با دوره های تاریخی بعدی مانند آنچه در نسخه های قبلی Assassin's Creed دیده بودیم داده نشد و باید برای کسب این جزئیات کمی بیشتر منتظر ماند. به گفته یوبی سافت نسخه نهایی Assassin's Creed: Odyssey که ساخت آن سه سال زمان برده است در تاریخ 5 اکتبر امسال در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

تریلر بازی Assassin's Creed: Odyssey

 

گیم پلی هشت دقیقه ای بازی

 

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate