دانلود اپلیکیشن مجله

آرزوهای برباد رفته: Lenovo Z5 به طور رسمی معرفی شد

آرزوهای برباد رفته: Lenovo Z5 به طور رسمی معرفی شد

لنوو در طی هفته های اخیر بازار گرمی شدیدی برای گوشی جدید خود یعنی Z5 انجام داد. از شایعه نسبت صفحه نمایش به بدنه 100 درصدی تا حافظه 4 ترابایتی همه و همه اخباری بودند که با جهت دهی معاون ارشد لنوو، چانگ چنگ در شبکه اجتماعی weibo و دیگر رسانه های دنیای تکنولوژی منتشر شدند. حالا با معرفی رسمی این گوشی، مشاهده می کنید که Lenovo Z5 با بریدگی بالای نمایشگر معرفی شده است و این بدون شک بعد از تبلیغات این چنینی بسیار ناامید کننده به نظر میاید.

لنوو سرانجام از Z5 در پکن چین رونمایی کرد و بله، پس از همه بزرگنمایی های این شرکت در عرضه صفحه نمایشی بدون حاشیه، بریدگی بالای نمایشگر در بالا و حاشیه ای در پایین آن دلسرد کننده است. صفحه نمایش اینچی این گوشی دارای نسبت ابعاد 19:9 و رزولوشن 1080p می باشد. لنوو ادعا می کند که حاشیه های این گوشی و بریدگی بالای نمایشگر آن باریک تر از آیفون X اپل و Mi 8 شیائومی است. اما همچنان ناچ مانند دیگر گوشی های اندرویدی این روزها وجود دارد. لنوو نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی را 90 درصد اعلام کرده است.

در تصویر زیر می توانید ببینید که گوشی جدید لنوو حتی نزدیک به آن چیزی هم نیست که آقای چانگ سعی در تبلیغش داشت. سمت راست عکس واقعی گوشی می باشد و عکس سمت چپ عکسی است که چانگ به اشتراک گذاشته بود.

گوشی Lenovo Z5 دارای یک پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 636 کوالکام است و دوربین دوگانه عقب آن 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی می باشد. باتری این گوشی 3300 میلی آمپر ظرفیت دارد و از قابلیت شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند. تنها نکته مثبت کار را شاید بتوان قیمت ارزان این گوشی آن هم به دلار دانست. نسخه 6+64 گیگابایتی Lenovo Z5 با قیمتی معادل 200 دلار در چین عرضه می شود و قیمت نسخه 6+128 گیگابایتی آن 280 دلار است. الان احتمالاً از خودتان می پرسید که چه اتفاقی برای نسخه 4 ترابایتی این گوشی افتاد؟ معلوم شد که آن یک هارد دیسک معمولی بوده که در کنار گوشی معرفی شد. این گوشی از 7 روز دیگر، 22 خرداد در چین به فروش خواهد رسید، روزی که ویوو قصد معرفی گوشی Apex را دارد که نمونه اولیه آن در MWC 2018 رونمایی شده بود.

ز نظر بسیاری معرفی Lenovo Z5 یکی از ناامیدکننده ترین مراسم معرفی در تاریخ موبایل بود. هر چند که بر روی کاغذ مشخصات و قیمت این گوشی چندان بد به نظر نمیرسد، اما پس از بزرگنمایی های آنچنانی لنوو، معرفی گوشی ای که تفاوت خاصی با گوشی های بازار ندارد، مطمئناً آن چیزی نیست که باب میل طرفداران باشد. نظر شما در رابطه با گوشی جدید لنوو چیست؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate