دانلود اپلیکیشن مجله

زمین های فوتبالی که در زیباترین مناظر ساخته شده‌اند کدامند؟

زمین های فوتبالی که در زیباترین مناظر ساخته شده‌اند کدامند؟

زمین‌های فوتبال زیادی در سراسر جهان وجود دارند که اگرچه کمتر شناخته شده‌اند، اما در عجیب‌ترین و خوش‌منظره‌ترین نقاط کره‌ی زمین و در دل طبیعت جای گرفته‌اند.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

بسیاری از زمین‌های فوتبال در مکان‌هایی قرار گرفته‌اند که شاید کمی عجیب به نظر برسند و دسترسی آسان نداشته باشند، اما مناظر اطراف آن‌ها بی‌اندازه دل‌نواز هستند.

فوتبال به‌عنوان ورزشی زیبا شناخته شده و گاهی اوقات همین‌طور که در تصاویر زیر قابل مشاهده است، مسابقات آن در زمین‌هایی برگزار می‌شود که بسیار دل‌انگیز هستند.

در «گرینلند» زمین فوتبالی وجود دارد که کوه‌های پوشیده شده از برف و دریای آبی رنگی که سرشار از کوه‌های یخ است، آن را فراگرفته است.

در اعماق جنگل مالزی، زمین فوتبالی جای دارد که در دریای عظیمی از چمن‌زار مدفون است.

زمین بازی «هنینگزویر» در مجمع‌الجزایر «لوفوتن» (Lofoten) که در دایره‌ی قطبی نروژ واقع شده‌اند، با یکی از نفس‌گیرترین چشم‌اندازهای اروپا احاطه شده است.

زمین‌هایی مانند «مارینا بی» (Marina Bay) معلق در سنگاپور و زمینی بالای یک آسمان‌خراش در توکیو که درست بغل شلوغ‌ترین معبر جهان است، نیز در مناطق غیرمنتظره‌ای از شهر جای گرفته‌اند.

در ادامه‌ی این صفحه مکان‌های بی‌نظیری که افراد برای لگد زدن به توپ در آن دور هم جمع می‌شوند را می‌بینید که شاید میزبان جام جهانی نباشند، اما همگی فوق‌العاده هستند.

فوتبال گرینلند

بازی فوتبال در زمینی که با منظره‌ی خیره‌کننده‌ی دریای مملو از کوه‌های یخی و قله‌های پوشیده از برف احاطه شده است، در «تسیلاق» (Tasiilaq) گرینلند برگزار می‌شود.

 

فوتبال مارینا بی

زمین فوتبالی در متروپلیس سنگاپور در مارینا بی معروف روی آب معلق است.

 

فوتبال جزایر فارو

استادیوم خوش‌منظره‌ی «آی» (Eiði) که در روستایی با همین نام واقع شده است، در شمال غربی جزیره‌ی «استروی» (Eysturoy) در «جزایر فارو» (Faroe Islands) جای دارد.

 

فوتبال نروژ

زمین فوتبال خیره‌کننده‌ی «هنینگزور» (Henningsvaer) در مجمع‌الجزایر لوفوتن در دایره‌ی قطبی نروژ با زیباترین مناظر طبیعی اروپا احاطه شده است.

فوتبال هیمالیا

شاید این مکان یکی از خلوت‌ترین نقاط کره‌ی زمین باشد، اما افرادی همچنان تمایل دارند در ارتفاع ۲۵۰۰ متری در قله‌های هیمالیا در تاجیکستان فوتبال بازی کنند.

 

فوتبال چین

تصویر هوایی زمین فوتبالی را نشان می‌دهد که در میان مسیری شلوغ و حلقه‌ای شکل در «شن یانگ» (Shenyang) که در استان «لیائونینگ» (Liaoning) در شمال شرقی چین است، قرار دارد.

 

فوتبال بولیوی

خیابان‌های پایتخت «بولیوی» یعنی «لاپاز» (La Paz) شاید پرجمعیت به نظر برسند، اما محلی‌ها جایی برای یک زمین فوتبال کامل پیدا کرده‌اند.

 

فوتبال برزیل

«روسینها» (Rocinha) که شلوغ‌ترین و بزرگ‌ترین محله‌ی زاغه‌نشین‌ها در برزیل است، به وسیله‌ی قله‌های زیبا احاطه شده است و زمین فوتبال اختصاصی خود را نیز دارا است.

 

فوتبال توکیو

اکثر توریست‌هایی که به توکیو سفر می‌کنند، از گذرگاه معروف «شیبویا» (Shibuya) که گفته می‌شود شلوغ‌ترین تقاطع جهان است، دیدن می‌کنند، اما بسیاری از این گردش‌گران خبر ندارند که اگر اهل توپ‌بازی هستند، بر فراز یکی از آسمان‌خراش‌های همان حوالی، زمین فوتبالی جای گرفته است.

 

فوتبال مراکش

شاید هیچ چمن‌زاری در روستای «تمنوگالت» (Tamnougalt) در مراکش وجود نداشته باشد، اما این جلوی طرفداران جان‌سخت فوتبال را نمی‌گیرد.

 

فوتبال جبل الطارق

استادیوم «ویکتوریا» در «جبل‌الطارق» (Gibraltar) درست زیر این صخره‌ی معروف واقع شده است. بازیکنان در حالی که در دیدار نهایی جام جبل‌الطارق بازی می‌کنند، تصویربرداری شده‌اند.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate