دانلود اپلیکیشن مجله

سونی از سریع‌ترین و مقاوم‌ترین کارت حافظه SD جهان رونمایی کرد

سونی از سریع‌ترین و مقاوم‌ترین کارت حافظه SD جهان رونمایی کرد

اگر به‌دنبال سریع‌ترین و در عین حال، قابل اعتماد‌ترین کارت حافظه‌ی SD جهان هستید، سونی محصولی مطابق نیاز‌های شما دارد.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

دوربین‌های فول‌فریم و توانمند جدیدی دنیای عکاسی مانند آلفا a9 و a7R III توانایی زیادی در عکاسی و فیلمبرداری دارند. اما هر دو دوربین نام‌برده به کار‌ت‌های حافظه‌ی سریع برای به رخ کشیدن تمام توانایی‌های خود نیاز دارند. غول دنیای فناوری ژاپن برای رفع نیاز‌های عکاسان در زمینه‌ی سرعت و قابلیت اعتماد بالا، اقدام به توسعه‌ی نسل جدیدی از کارت‌های حافظه‌ی SD زده است. 

سونی روز گذشته از جدیدترین دستاورد خود در بخش حافظه‌های ذخیره‌سازی رونمایی کرد. کارت‌های حافظه‌ SD و UHS-II سری TOUGH‌ سونی برای آن دسته از عکاسانی مناسب است که به دنبال استفاده از سریع‌ترین نمونه‌های دنیا در کنار حفظ و نگهداری محتوای خود در شرایط مختلف و حتی خارج از دوربین عکاسی هستند. کارت‌های حافظه‌ی سری SF-G سونی در کنار سرعت نوشتن تا ۲۹۹ مگابایت بر ثانیه و خواندن تا ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه، با استفاده از مواد خاص، در برابر ۱۸ کیلو‌گرم فشار مقاوم هستند و به گفته‌ی مدیران سونی در برابر سقوط از ارتفاع ۵ متری نیز کاملا مصون خواهند بود. این کارت‌های حافظه همچنین از استاندارد مقاومت در برابر نفوذ مایعات IPX8 و نفوذ گرد و غبار IP6X بهره می‌برند. 

سری SF-G کارت‌های حافظه‌ی TOUGH سونی به لطف بهره‌وری از ساختار مونولیتیک (قالب‌بندی یک‌تکه و عدم وجود فضای خالی در کارت) و مواد پیشرفته و مستحکم، ۱۸ برابر مقاوم‌تر از نمونه‌های رایج موجود در بازار هستند. این کارت‌های حافظه در برابر آسیب‌های متداول نمونه‌های ارزان قیمت و متداول موجود مانند شکستگی بدنه‌ی پلاستیکی کارت، خرابی قفل حفاظت اطلاعات و شکستگی دندانه‌های بخش کانکتور، بسیار مقاوم خواهند بود. این موضوع به لطف طراحی اولین کارت حافظه‌ی بدون شیار و قفل اطلاعات حاصل شده است.

بدین ترتیب سونی از مقاومت بالای کارت‌های حافظه‌ی SD جدید خود در برابر خمیدگی و شکستگی اطمینان حاصل کرده است. کارت‌های حافظه‌ی SF-G سری TOUGH سونی در ظرفیت‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت از ابتدای آبان ماه به فروش خواهند رسید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate