دانلود اپلیکیشن مجله

مقایسه تعرفه های اینترنت غیر حجمی

جدول مقایسه تعرفه های اینترنت غیر حجمی (بروزرسانی)

شرکت‌های اینترنتی در روزهای اخیر تعرفه های اینترنت غیر حجمی خود را ارائه داده‌اند. برای مشاهده جدولی از مقایسه تعرفه‌های اینترنت غیر حجمی آن‌ها، در ادامه با عبیاتی همرا باشید.

در چند روز گذشته، شرکت های اینترنتی تعرفه‌های غیر حجمی خود را اعلام کردند که شاهد بالا و پایین شدن بسیاری نیز در این میان بودیم. با توجه به مهلت آخر وزیر ارتباطات، احتمال آنکه طرح‌های اعلام‌شده، نهایی شوند بسیار زیاد است (هرچند ممکن است تغییر کنند). بر همین اساس اقدام به ساخت جدولی از تمام تعرفه‌های اعلام‌شده و طرح‌های تشویقی برای هر سرویس کردیم تا بتوانید با مقایسه ترافیک‌ها، بهترین تصمیم را بگیرید.

نکات ضروری قبل از مطالعه جدول

  • قیمت‌ها و حجم‌های درج شده برای سرویس‌های یک ماهه هستند.

  • اعداد درج شده، ترافیک بین‌الملل هستند و شما می‌توانید به میزان اعداد داخل جدول، از اینترنت بین‌الملل استفاده کنید.

  • ترافیک داخلی در تمام شرکت ها به صورت نیم‌بها، در پیشگامان یک‌سوم و در های‌وب و مخابرات یک‌چهارم کسر خواهد شد. برای مثال اگر 6 گیگابایت از سرور داخلی دانلود کنید، در تمام سرویس‌ها 3گیگ، در پیشگامان 2گیگ و در های‌وب و مخابرات 1.5 گیگ از حجم کسر خواهد شد. دقت داشته باشید که برخلاف آنچه وعده داده شد، سرورهای داخل ایران لزوما جزو ترافیک داخل محسوب نمی‌شوند بنابراین از شرکت سرویس‌دهنده‌ی اینترنت خود، لیست سایت‌های داخلی را جویا شوید.

  • آسیاتک در راستای ارائه طرحی مناسب برای کاربرانی که سرعت بالا، اما حجم کم می‌خواهند، سرویس‌های 3 و 8 مگابیت خود را با طرح جدیدی با حجم و قیمت کمتر جایگزین کرده است که به طور استثنا، در ستون مربوطه در جدول ذکر شده‌اند.

  • هرکدام از شرکت‌های اینترنتی، ممکن است دارای طرح‌های تشویقی مختلفی برای مشترکین خود باشند که می‌توانید با مراجعه به سایت یا تماس با پشتیبانان فروش، از این موضوع آگاه شوید. برای مثال در صبانت، بسته‌ای برای دانلود شبانه رایگان تحت عنوان شباهنگ برای مشترکین قابل خرید خواهد بود و همچنین رافیک سایت های آیو و فیلیمو نیز برای کاربران رایگان می باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate