دانلود اپلیکیشن مجله

مرسدس بنز EQ Silver Arrow، رونمایی شد

مدل مفهومی مرسدس بنز EQ Silver Arrow، رونمایی شد

مدل مفهومی مرسدس بنز EQ Silver Arrow با الهام از خودروی W125 محصول ۱۹۳۷، طراحی شده است.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

برند زیرمجموعه و تولیدکننده‌ی خودروهای برقی مرسدس‌ بنز موسوم به EQ، از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. کانسپت مرسدس بنز EQ Silver Arrow با الهام از مدل W125 Rekordwagen محصول سال ۱۹۳۷ طراحی شده است.

Mercedes Benz EQ Silver Arrow Concept

در فستیوال پبل بیچ ۲۰۱۸ مونته‌ری کالیفرنیا، مرسدس‌ بنز با مدل مفهومی و زیبای EQ Silver Arrow توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. طراحی آیرودینامیک این مدل مفهومی تمام برقی بر اساس W125، خودروی مرسدس بنز سال ۱۹۳۷ که رکورد نهایت سرعت ۴۳۲.۷ کیلومتر بر ساعت را ثبت کرد، انجام شده است. البته در بخش قوای فنی، EQ Silver Arrow موتور تمام برقی را جایگزین پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر V شکل دهه‌ی ۱۹۳۰ با قدرت ۷۲۵ اسب بخار کرده است.این مدل مفهومی تک سرنشینه با طول ۵.۳ متر و رنگ بدنه‌ی نقره‌ای مشابه مدل‌های کلاسیک مسابقه‌ای مرسدس بنز، از قوای فنی برقی با قدرت ۷۳۸ اسب بخار و پک باتری ۸۰ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند تا نهایت سرعت آن به بیش از ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. کابین مرکزی EQ Silver Arrow از فیبرکربن و با طراحی آیرودینامیک ساخته شده است. در بخش عقب، باله‌ی فعال قرار داده شده است تا در شرایط مختلف به‌صورت خودکار بالا یا پایین برود.

Mercedes Benz EQ Silver Arrow Concept

بخشی از رینگ‌های بزرگ ۲۴ اینچی با پوشش متالیک نقره‌ای مخفی شده‌اند اما این پوشش کامل نیست و نیمی از رینگ‌های جذاب ۱۶۸ پره‌ای مرسدس، در معرض دید قرار دارد. فضای داخلی کوچک این مدل مفهومی، با روکش‌های چرمی و تجهیزات مدرن مانند پنل تمام دیجیتال جلب توجه می‌کند. جالب این بوده که علاوه بر پنل دیجیتال، در مرکز فرمان هم یک نمایشگر کوچک قرار گرفته و سیستمی با نمایش مجازی پیست مسابقه روبروی راننده ظاهر می‎شود.

EQ Silver Arrow، پس از مدل‌های مرسدس میباخ 6 کوپه و کروک (۲۰۱۶ و ۲۰۱۷)، سومین خودروی مفهومی مرسدس بنز است که در فستیوال کنکو دلگانس پبل بیچ (Pebble Beach Concours d'Elegance) رونمایی می‌شود.

گالری عکس

Mercedes Showcar EQ Silver Arrow

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate