دانلود اپلیکیشن مجله

۳۸ واردکننده موبایل به دلیل تخلف دستگیر شده‌اند

بازداشت واردکنندگان موبایل با ارز دولتی

گزار‌ش‌ها حاکی از بازداشت مدیران شرکت‌های واردکننده‌ای است که با ارز دولتی، گوشی وارد و تخلف کرده‌اند. ظاهرا پرونده‌ی متخلفان ارزی، فردا بررسی و اسامی آن‌ها منتشر خواهد شد.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه‌ی فروشندگان تلفن همراه درباره‌ی واردکنندگان موبایل که جزو متهمان و بازداشت‌شدگان پرونده‌ی تخلف ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی هستند، اعلام کرد که اکثر آن‌ها ارز گرفته‌اند و قرار است از فردا محاکمه شوند و هر کس خطایی کرده، باید هزینه‌ی آن را بپردازد.

به‌گفته‌ی درستی، حدود ۴۰ شرکت، ارز دولتی گرفته بودند که مدیران اکثر آن‌ها بازداشت شده‌اند تا وضعیت پرونده‌ی آنها مشخص شود. کالاهای این واردکنندگان نیز هم‌اکنون توقیف شده است.

اما سیدمهدی میرمهدی، رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران اعلام کرده که مدیر هیچ واردکننده‌ای در صنف IT دستگیر نشده است.

بر اساس گزارش وی، تنها مدیران واردکننده‌ی گوشی موبایل که بازداشت شده‌اند، در مجموع مدیر ۴۰ شرکت واردکننده بوده‌اند که ۳۸ نفر از آنها گرفتار شدند و اکنون در زندان هستند و در انتظار محاکمه به‌سر می‌برند. کالاهای این واردکنندگان ثبت و ضبط شده و تا زمان اعلام رای دولت حق فروش ندارند.

همچنین مهدی محبی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی نیز اعلام کرد که حدود ۲۰ شرکت ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده بودند که مدیران همه‌ی آنها بازداشت هستند تا به وضعیت پرونده‌شان رسیدگی شود.

به‌گفته‌ی وی، تعداد درخواست‌کنندگان ارز دولتی بیشتر از این تعداد بوده که برخی به مرحله‌ی آخر که مرحله تخصیص ارز است، نرسیده‌اند.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate