دانلود اپلیکیشن مجله

ویندوز 95 را در قالب اپلیکیشنی جداگانه تجربه کنید

ویندوز 95 را در قالب اپلیکیشنی جداگانه تجربه کنید

به‌لطف اپلیکیشنی جدید، کاربران می‌توانند ویندوز ۹۵ را بدون نیاز به نصب سیستم‌عامل و در قالب یک برنامه‌ی جداگانه تجربه کنند.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

به‌تازگی اپلیکیشن جدیدی در دسترس کاربران قرار گرفته که تجربه‌ی استفاده از ویندوز ۹۵ را به ارمغان می‌آورد. اگر حاضر به خرج‌کردن ۲۰۰ مگابایت از حجم اینترنت خود باشید، می‌توانید سیستم‌عامل خاطره‌انگیز مایکروسافت را در قالب برنامه‌ای جداگانه دریافت کنید.

این اپلیکیشن که Electron نام دارد؛ توسط توسعه‌دهنده‌ای با نام فلیکس ریزبرگ توسعه یافته و از طریق گیت‌هاب برای سیستم‌های عامل ویندوز، مک و لینوکس منتشر شده است. مشخص نیست که آیا مایکروسافت در روند توسعه‌ی این برنامه دخالتی داشته است یا خیر؟

ویندوز 95 / Windows 95

با این حال، خوب است بدانید که تمام ویژگی‌های Windows 95 در این اپلیکیشن به‌مانند نسخه‌ی اصلی سیستم‌عامل یادشده عمل نمی‌کنند؛ از این رو نباید انتظار، برنامه‌ای با کارکرد کاملِ ویندوز ۹۵ باشد. برنامه‌هایی مانند نوت‌پد، اینترنت اکسپلورر و بازی‌های پیش‌فرض، توانایی دسترسی به اینترنت را ندارند.

افزون بر مورد فوق، بازی کلاسیک Space Cadet Pinball نیز از سیستم‌عامل حذف شده است؛ اما FreeCell و Solitaire همچنان به‌قوت خود باقی هستند.

حال با تمامی این اوصاف، اگر بی‌حدومرز دلتنگ روزهای گذشته‌ی ویندوزی هستید؛ اکنون بهترین زمان برای بازگشت به بازه‌ای است که autoexec.bat و BSOD‌ها بخشی از ویندوز بودند.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate