دانلود اپلیکیشن مجله

آموزش فعالسازی قابلیت تم تاریک در مرورگر کروم

آموزش فعالسازی قابلیت Dark Mode در مرورگر کروم

شما می توانید با چند کلیک ساده به قابلیت Dark Mode مرورگر کروم دست پیدا کنید و همچنین می توانید به صفحات وب مختلف نیز تم تاریک خود را اعمال نمایید.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

برای دسترسی به تم های مرورگر کروم می توانید از فروشگاه Chrome Web Store تم های مورد نظر خود را دانلود و نصب نمایید. در نتیجه برای داشتن یک تم تاریک باید از این فروشگاه آن را دانلود کنید. پیشنهاد می کنیم که از تم تاریک Morpheon Dark استفاده نمایید زیرا این تم یکی از محبوب ترین گزینه ها برای دستیابی به یک محیط تاریک در مرورگر کروم است. این تم رنگبندی خاصی را در تم Dark Mode در اختیارتان قرار می دهد و دسترسی به تمام قابلیت ها و بخش ها به سادگی امکان پذیر و قابل دید خواهد بود.

با تایپ تم مورد نظرتان در فروشگاه کروم می توانید آن را دانلود و نصب نمایید. در صورتی که می خواهید محیط کروم را به حالت پیش فرض تغییر دهید کافیست وارد تنظیمات شوید و در بخش Themes، گزینه ی Reset to Default را انتخاب کنید.

اما برای اینکه حالت Dark Mode را در تمامی وبسایت ها مانند جیمیل نیز اعمال نمایید باید از افزونه Dark Reader استفاده کنید. کافیست که افزونه را از طریق فروشگاه کروم دانلود و نصب کنید. این افزونه به صورت خودکار سعی می کند تا تمامی وب سایت ها را در حال Dark Mode در اختیارتان قرار دهد. امکان فعال یا غیر فعال کردن و حتی امکان تنظیم در این قابلیت نیز وجود خواهد داشت.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate