دانلود اپلیکیشن مجله

در سال 2019 عنوان جدیدی از سری Assassin’s Creed منتشر نخواهد شد

یوبی سافت تایید کرد که در سال 2019 عنوان جدیدی از سری Assassin’s Creed  منتشر نخواهد شد

بسیاری از طرفداران سری Assassin’s Creed  با عرضه شدن بازی Odyssey یک سال پس از عرضه نسخه Origins فکر می کردند که شرکت یوبی سافت احتمالا در سال 2019 نیز نسخه ای جدید از این عنوان را منتشر خواهد کرد اما به تازگی این شرکت  در رویداد گیمز کام 2018 اعلام کرده است که در سال 2019 عنوانی از سری Assassin’s Creed منتشر نخواهد شد.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

در واقع یوبی سافت اولین بار این تصمیم هوشمندانه را در سال 2016 اتخاذ کرد و به تیم توسعه دهنده این عنوان اجازه داد تا زمان بیشتری را برای ساخت سری بعدی در اختیار داشته باشند.

این تصمیم نتیجه بسیار خوبی برای این شرکت داشت و بازی Assassin’s Creed Origins که در سال 2017 عرضه شد به شدت مورد تحسین قرار گرفت.زمان بیشتر برای توسعه بازی Origins به یوبی سافت و تیم توسعه دهنده بازی اجازه داد تا این عنوان را از فرمول یکنواخت و تکراری سری رها سازد.پس از این موضوع بسیاری از طرفداران بر این باور بودند که یوبی سافت برنامه سالیانه برای عرضه نسخه جدید Assassin’s Creed را متوقف کرده است اما معرفی بازی Odyssey در نمایشگاه E3 2018 و مشخص شدن زمان عرضه آن،بسیاری از طرفداران این سری نگران عرضه محصولی با کیفیت پایین تر از حد انتظار آن ها کرد.

Yves Guillemot مدیر عامل شرکت یوبی سافت به تازگی در مصاحبه ای با وب سایت گیمز اسپات اعلام کرد که تیم توسعه دهنده بازی آمادگی کاملی برای عرضه بازی Odyssey یک سال پس از نسخه Origins داشتند زیرا هر دو عنوان به صورت همزمان در حال توسعه بودند.اما این موضوع برای عنوان بعدی این سری صادق نیست بنابراین عنوان جدید از این سری در سال 2019 عرضه نخواهد شد.

گیلموت می گوید: ما سال گذشته یک بازی از سری Assassin داشتیم و امسال نیز یک بازی جدید دیگر از این سری داریم اما قصد نداریم سال آینده نیز یک بازی کامل از سری Assassin بسازیم.ما تنها به این دلیل که تیم توسعه دهنده بازی به صورت هم زمان در حال توسعه عناوین Odyssey و Origins بود در حال حاضر دو عنوان با فاصله یک سال داریم اما قرار نیست این اتفاق در سال آینده نیز رخ دهد.

در واقع با توجه به صحبت های مدیر عامل یوبی سافت می توان فهمید با وجود آنکه این شرکت برنامه بلند مدتی برای سری Assassin’s Creed دارد اما کاربران هر ساله شاهد یک عنوان جدید و کامل نخواهند بود.گلیموت می گوید کاربران باید به محتوای زیادی که قرار است برای Assassin’s Creed Odyssey عرضه شود توجه نمایند.تیم توسعه دهنده بازی در نظر دارد تا به طور منظم محتوای جدیدی برای این بازی عرضه نماید بنابراین زمانی که کاربران این بازی را تهیه نمایند تا چند سال مشغول آن خواهند بود.زمان به تیم توسعه دهنده بازی اجازه داد تا آن چیزی که می خواهند را ارائه دهند و کاربران نیز رضایت نسبتا خوبی داشتند و مطمئن هستم کاربرانی که با عنوان Origins به این سری بازگشته اند با تجربه بازی Odyssey شگفت زده خواهند شد.

بر اساس گفته گیلموت به نظر می رسد که هیچ عنوان جدیدی از سری Assassin در سال 2019 منتشر نخواهد شد و عرضه عنوان بعدی این سری چند سال پس از Odyssey و احتمالا برای کنسول های نسل نهم یعنی پلی اسیتشن 5 و ایکس باکس Scarlett خواهد بود . شایان ذکر است که بازی Assassin’s Creed Odyssey  در تاریخ 5 اکتبر ( 13 مهر ) برای پلتفرم های ایکس باکس وان،پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate