دانلود اپلیکیشن مجله

واتساپ درصدد حذف فایل‌های بکاپ‌ قدیمی کاربران است

واتساپ درصدد حذف فایل‌های بکاپ‌ قدیمی کاربران است

واتساپ به‌تازگی اعلام کرده است که داده‌های پشتیبان‌گیری‌شده‌ی کاربران این پیام‌رسان را که از زمان به‌روزرسانی آن‌ها بیش از یک سال می‌گذرد، از گوگل درایو حذف خواهد کرد.در ادمه با عبیاتی همراه باشید.

واتساپ در حال تغییر شیوه‌ی پشتیبان‌گیری از داده‌های کاربرانش است. این پیام‌رسان به‌منظور یکپارچگی و دسترس‌پذیری بیشتر، از گوگل درایو برای ذخیره‌ی داده‌های پشتیبان‌گیری‌شده استفاده می‌کند. اما اکنون خبر می‌رسد که بکاپ یا پشتیبان‌ها از این پس فضای ذخیره‌سازی محدود و باارزش گوگل درایو کاربران را اشغال نخواهند کرد. واتساپ در بیانیه‌ای که به‌تازگی منتشر شده، اعلام کرده است که پشتیبان‌های واتساپ از تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۸ دیگر در سهمیه‌ی گوگل درایو کاربر حساب نمی‌شوند.

با این حال، نکته‌ی مهمی که کاربران اندروید واتساپ باید بدان توجه کنند، آن است که واتساپ داده‌های ذخیره‌شده‌ای را که در بیش از یک سال گذشته به‌روزرسانی نشده‌اند، از گوگل درایو حذف خواهد کرد. در نتیجه، کاربران برای به‌روزرسانی اطلاعات پشتیبان‌گیری‌شده‌ی خود تا ۱۲ نوامبر فرصت خواهند داشت و پس از آن، تمام انواع داده‌ها از جمله پیام‌ها، تصاویر و ویدئوهایی که از به‌روزرسانی آن‌ها بیش از یک سال گذشته باشد، به‌صورت خودکار حذف خواهند شد.

به‌منظور پشتیبان‌گیری از داده‌های خود در واتساپ می‌توانید پس از باز کردن اپلیکیشن این پیام‌رسان به مسیر Settings > Chats > Chat Backup مراجعه کنید. کاربران واتساپ در سیستم‌عامل iOS با خطر حذف داده‌های خود مواجه نیستند؛ زیرا فیسبوک قبلا به‌منظور پشتیبان‌گیری از داده‌های واتساپ در آی‌کلاود، قراردادی را با اپل به امضا رسانده است.

ممنونم از وب عالیتون با تشکر

شنبه ۲۸ نوامبر ۲۰ , ۱۴:۵۳ دانلود واتساپ اندروید

ممنونم از سایت عالیتون
نسخه جی بی واتساپ امنیت واتساپ اصلی را دارد و به دسکتاپ وصل میشه؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate