دانلود اپلیکیشن مجله

باتری شیائومی پوکوفون اف ۱ (POCOphone F1) خارق العاده است، بیش از یک روز کامل تماشای ویدیو

شاید باور نکنید اما اولین مرتبه ای که نتایج عمر باتری شیائومی پوکوفون اف ۱ (Xiaomi POCOphone F1) را خواندیم کاملا مبهوت بودیم. بیایید صادق باشیم اگر شما هم نزدیک به ۲۵ ساعت پخش ویدئو با یک بار شارژ باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری شیائومی پوکوفون اف ۱ (POCOphone F1) را می دیدید تعجب نمی کردید؟ در حقیقت عمر باتری شیائومی پوکوفون اف ۱ (POCOphone F1) خارق العاده است و بیش از یک روز کامل تماشای ویدیو را به شما می دهد!در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

Xiaomi Pocophone F1 review

دیدید شما هم مبهوت شدید؟ در حقیقت باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری هرچند که یک حجم زیاد و قابل اعتماد است اما ما موبایل های ۴ هزار میلی آمپری کمی در بازار نداریم حتی سامسونگ با گلکسی نوت ۹ که باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری دارد و به بهینه سازی باتری مشهور است نتوانست به چنین رکوردی برسد. البته خوب مقایسه این است گاه با گلکسی نوت نه فقط از بابت رزولوشن نمایشگر کمی غیر منصفانه است اما از بابت باقی موارد از جمله پردازنده می‌توان گفت که شباهت های نزدیک به هم دارند.

از مقایسه با گلکسی نوت ۹ با باتری ۴ هزار میلی آمپری که بگذریم میرسم به مدت زمان پخش ویدئوی نزدیک به ۲۵ ساعت باتری شیائومی پوکوفون اف ۱ (Xiaomi POCOphone f1) که واقعاً بی‌نظیر است و یک تشویق را در حال ایستاده دارد! هرچند مدت زمان وبگردی آن نیز نزدیک به ۱۴ ساعت است که رکورد خوبی به شمار می‌رود اما با توجه به مدت زمان بسیار بالای پخش ویدئو نمی دانیم که چرا مدت زمان وبگردی اینقدر پایین است. همچنین مدت زمان مکالمه نیز کمی بیش از ۲۵ ساعت است.

در حقیقت این خیلی عجیب است! یعنی یک موبایل با نمایشگر روشن و در حال پخش ویدئو همان ارز و دوام می آورد که با نمایشگاه را خاموش و در حال مکالمه انرژی مصرف می کند؟ به هر حال این ادعای Gsmarena است. کم باری سرعت شارژ شدن شیائومی pocophone f1 نیز باید بگوییم که به لطف فناوری شارژ سریع ۳ باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری آن در مدت ۳۰ دقیقه تا ۳۵ درصد شارژ می شود دقیقا همان سرعتی که گلکسی نوت ۹ دارد. شاید بپرسید چرا اینقدر نام گلکسی نوت ۹ در این مطلب می آید و پاسخ و شما بسیار ساده است چون با پول یک عدد گلکسی نوت ۹ ۵۱۲ گیگابایت می‌توانید سه عدد شیائومی پوکوفون اف ۱ با حافظه داخلی ۲۵۶ و حافظه رم ۸ گیگابایتی بخرید.

نظر شما چیست؟ خارق العاده نیست؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate