دانلود اپلیکیشن مجله

پلی که روی دست خدایان قرار دارد

پل طلایی ویتنام روی دست های کوهستان

از میان پل‌های منحصر به فردی که در گوشه و کنار دنیا ساخته شده‌اند، می‌توان به پل طلایی ویتنام اشاره کرد که ظاهرا روی دو دست سنگی غول پیکر قرار گرفته است.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

از پل شیشه‌ای یونتای چین که روی یک دره قرار دارد تا سازه‌ای فوق‌العاده که مناظری چشم‌نواز از ارتفاعات کوهستانی ویستلر در بریتیش کلمبیا را پیشکش بازدیدکنندگان می‌کند، نشان می‌دهد که طی چند سال اخیر پل‌های منحصر به فردی در سراسر دنیا ساخته شده‌اند که باعث هیجان بیشتر برای گردشگران و افراد محلی شده است. به این مجموعه پل‌های جالب می‌توان پل کائو وانگ (Cau Vang) ویتنام را اضافه کرد که در کوهستان قرار دارد و به نظر می‌رسد دو دست سنگی بزرگ آن را نگه‌داشته‌اند.

پل طلایی ویتنام

این سازه شگفت‌انگیز که در «با نا هیلز» (Ba Na Hills) در دانانگ واقع شده است، در ارتفاع ۱۴۱۴ متری از سطح دریا قرار دارد و شامل یک مسیر مدور ۱۵۰ متری می‌شود که طرفین آن گلکاری شده است. با پیاده‌روی روی این پل می‌توان مناظر زیبای کوهستان‌های سرسبز اطراف را مشاهده کرد.

پل طلایی ویتنام

نقطه عطف این پل، دست‌های سنگی خدای کوهستان است که ظاهرا پل را روی دستان خود بالا برده‌اند. علاوه بر مناظر معرکه کوهستان، گل‌های بنفش کاشته شده در طرفین پل نیز باعث تحسین بازدیدکنندگان می‌شود.

پل طلایی ویتنام

ساخت پل معروف به پل طلایی، حدود یک سال زمان برد که به یکی از نقاط گردشگری ویتنام تبدیل شده است. از زمان افتتاح آن، مردم زیادی از نقاط دور و نزدیک به این محل آمده‌اند و تصاویر خارق‌العاده‌ای از پل و مناظر اطراف آن را به اشتراک گذاشته‌اند. گردشگرانی که برای دیدن این پل می‌آیند، می‌توانند به روستای فرانسوی (French Village) نیز سر بزنند که شامل میادین متفاوت، کلیساها، هتل‌ها، موزه موم، یک عبادتگاه و یک باغ گل است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate