دانلود اپلیکیشن مجله

هوآوی میت 20 لایت (Mate 20 Lite) با 4 دوربین لو رفت

گفتیم که قطار شایعات هوآوی به راه افتاده و کم کم اخبار بیشتری درباره سه گانه هوآوی میت 20 (Huawei Mate 20) به گوش خواهد رسید. حالا این بار نوبت به لو رفتن هوآوی میت 20 لایت (Mate 20 Lite) با 4 دوربین است! در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

مشخصا اولین شایعه میت ۲۰ لایت با تصویر همراه است که دید خوبی به ما می دهد. حتی چون این تصویر در سازمان TENAA چین لو رفته است، به نظر می رسد عرضه میت ۲۰ لایت زودتر از دو نسخه دیگه باشد. اما چه چیزی در این تصویر مشخص است؟

به جلو و پشت میت ۲۰ لایت توجه کنید، یک دوربین دوگانه سلفی قابل تشخیص است و یک دوربین دوگانه اصلی روی قاب پشتی که در مجموع ۴ دوربین می شود. قاب پشتی طراحی زیبا و مشابه با Mate RS پورشه دیزاین دارد که این را می پسندیم. زیبا اینکه دوربین دوگانه اصلی وسط قاب دستگاه است و مانند پی ۲۰ لایت (در بازار ما نوا ۳ ای) طراحی شبیه به آیفون X ندارد!

صحبت از آیفون X شد و بریدگی نمایشگر به ما یادآوری می شود! به نظر می رسد میت ۲۰ لایت هم با بریدگی نمایشگر عرضه شود اما این موضوع قطعی نیست. اطلاعات دیگری درباره هوآوی میت ۲۰ لایت وجود ندارد اما حدس کم خطایی است اگر بگوییم چیپست کایرین ۷۱۰ (Kirin 710) در قلب آن می تپد.

شما درباره میت ۲۰ لایت احتمالی چه فکر می کنید؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate