دانلود اپلیکیشن مجله

دانلود کنید: آسفالت 9 برای اندروید و iOS

نتیجة بحث الصور عن آسفالت 9
یک ماه پیش بود که خواندیم آسفالت 9 لجندز برای اندروید و iOS به صورت عمومی اخر تابستان عرضه خواهد شد اما حالا به نظر می رسد که این بازی رسما برای دانلود روی iOS و اندروید ارایه شده است. در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

آسفالت 9 عنوان هیجان انگیزی خواهد بود که پس آسفالت 8 می خواهد از میراث آن پاسداری بنماید. هم اکنون این بازی در فروشگاه های نرم افزاری رسمی اندروید و iOS برای علاقه مندان در دسترس است.گفته می شود آسفالت 9 گرافیکی هم سطح با کنسول های بازی ارایه خواهد کرد. هر چند این یک ادعا است و نمی توان لزوما چنین چیزی را تایید کرد اما اصلا نمی توان کتمان کرد که بازی های موبایلی از گرافیک خیره کننده ای برخوردار هستند. طبق معمول می توان انتظار داشت که آیفون ها نسبت به موبایل های اندروید گرافیک روان تر و خیره کننده تری داشته باشند اما این هنوز تایید نشده است.

حجم آسفالت 9 برابر 1.53 گیگابایت برای اندروید و 1.5 گیگابایت برای iOS است که تقریبا یکسان به نظر می رسد. پس از نصب شما راهنما و تریلری را با یک فراری قرمز خواهید داشت. برای دانلود می توانید از لینک های زیر اقدام کنید:

 دانلود آسفالت 9 برای اندروید از گوگل پلی|دانلود آسفالت 9 برای iOS از اپ استور 

 

اگر این بازی را دانلود کنید، لطفا تجربه خود را با ما در عبیاتی به اشتراک بگذارید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate