دانلود اپلیکیشن مجله

لیست دریافت‌کنندگان ارز دولتی سانسور شده است

لیست دریافت‌کنندگان ارز دولتی سانسور شده است

س از آنکه وزارت ارتباطات فهرست دریافت کنندگان ارز 4200 تومانی را منتشر کرد، لیست ناقصی از کالاهای ثبت شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت که ارز مورد نیاز را دریافت کرده بودند، منتشر شد. این گزارش توسط بانک مرکزی و به درخواست وزارت صمت برای کالاهایی که از سوی وزارتخانه مربوط، مشخص شده بودند، تهیه شده بود. با این وجود یک مقام بانک مرزکی مدعی است که وزارت صمت لیست دریافت کنندگان ارز را سانسور کرده است.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

مهدی کسرایی پور، مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی در خصوص انتشار لیست دریافت کنندگان ارز 4200 تومانی اینگونه توضیح داد که رئیس جمهور به بانک مرکزی و وزارتخانه های متولی واردات کالا دستور دادند آمار گیرندگان ارز دولتی را منتشر کنند، با توجه به درخواستی که از طرف وزارت صنعت ، معدن و تجارت در تاریخ ده تیرماه داشتیم، فهرست کالایی منتشر شد ، دو روز بعد از آن لیست دریافت کنندگان ارز 4200 خودرویی نیز منتشر شد.

کسرایی پور در ادامه افزود:

البته این دو لیست شامل همه کسانی که ارز گرفتند نبود و وزارتخانه صنعت معدن و تجارت برخی از اسامی را منتشر نکرد. لیستی هم که آقای آذری جهرمی منتشر کرد، لیست تخصیص ارز بود نه تامین ارز ، واردات فرایند مشخصی دارد و ثبت سفارش ، تخصیص و تامین ارز از مراحل ورادات است .

به گزارش خبرگزای فارس او در پایان اعلام کرد که در طول جلسه ای که با جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور داشته اند، مقرر شد تا بانک مرکزی در طی دو روز آینده لیست کلیه کسانی که دلار 4200 تومانی دریافت کرده اند را منتشر کند.دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران عزیز عبیاتی به اشتراک بگذارید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate