دانلود اپلیکیشن مجله

مشکلات عجیب آپارات!

وجود مشکل عجیب در سرویس آپارات...

چندیست که شاهد پشتیبانی " آپارات" از ویدئوهای یوتیوب هستیم.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

بدین ترتیب که در حین آپلود، 2 گزینه شامل آپلود مستقیم از سیستم و آپلود از یوتیوب را مشاهده خواهیم کرد. پس از انتخاب گزینه آپلود از YouTube، با وارد کردن آدرس URL آن می توانید ویدئوی مذبور را در سرویس آپارات نیز به اشتراک گذاشته و این ویژگی یک مزیت بسیار جالب توجه برای کاربران دست کم در داخل ایران بود.

استفاده از فعل گذشته [بود] به این علت است که این سرویس چندی است از کارکرد عادی و دوست داشتنی خود خارج شده و بسیاری از ویدئوهای انتخابی را "غیر قابل پردازش" عنوان می کند.یا ویدیو های آپلود شده را نمایش نمی دهد یا امکان ویرایش ویدیو غیر فعال می شد، یا باخطای 404 مواجه می شوید. "امروز که اصلاً کانال مجله را نمایش نمیداد"

نتیجة بحث الصور عن آپارات 404

همیه این مشکلات که واسه ما هم اتفاق افتاده با توجه به ارتباط هایی که با دوستان دیگر، حتی در شهرستان های دیگر برقرار نمودیم، به این نتیجه رسیدیم که بسیاری از این عزیزان نیز مشکل مشابهی را مشاهده کرده و این مسئله تا بدانجا پیش رفته است که بسیاری قید استفاده از این سرویس را برای این منظور زده اند!

وجود چنین مشکلاتی می تواند موجبات از دست رفتن محبوبت و اطمینان به این سرویس اشتراک گذاری ویدئو را فراهم سازد؛ آن هم در شرایطی که امروزه رقبای بسیار قدرتمندی برای این سرویس به وجود آمده اند... شایان ذکر است که  ویدئوهای که ما آپلود کردیم از سیستم ما بوده. امیدواریم تا مسئولان این سرویس با مشاهده چنین اخباری به برطرف ساختن این مشکلات جدی اقدام کرده و یا جمله ((پشتیبانی از ویدئوهای یوتیوب)) را از وب سایت خود حذف نمایند.

آیا شما هم با چنین مشکلاتی مواجه شده اید؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate