دانلود اپلیکیشن مجله

کرش در کدام کارت گرافیک بیشتر است؟

نرخ کرش در کدام کارت گرافیک بیشتر است؟

با وجود آنکه این روزها کرش کارت گرافیک ها به حداقل ممکن رسیده است، اما شاید بد نباشد که بدانید کدام برند (AMD یا NVIDIA) نرخ شکست یا کرش کمتری را در کارت گرافیک های خود اعمال کرده اند.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

مجموعه QA Consultants که وظیفه اصلی آن تست و بررسی نرم افزارها، به منظور آزمایش کیفیت آنها است، آزمایش های تخصصی خود را اینبار به سمت درایور کارت گرافیک های ای ام دی و انویدیا برده است. این مجموعه آنها را از نظر پایایی و نرخ شکست، مورد بررسی قرار داده و در نهایت نتایج خود را منتشر کرده است.

کارت گرافیک و درایورهای AMD، از مجموع 432 تست، تعداد 401 عدد از آنها را با موفقیت پشت سر نهاده و این مقدار برای انویدیا به 356 عدد می رسد. در نتیجه کارت گرافیک های AMD از نرخ شکست پایین تری به نسبت رقیب خود بهره می برند. کارت گرافیک های AMD با 93% موفقیت و NVIDIA نیز با 82% موفقیت کامل، این آزمون ها را پشت سر نهاده اند. اما کدام کارت گرافیک و درایورها در این آزمون سنگین شرکت داشته اند؟

در آزمون مختص کارت گرافیک های AMD، در بخش گیمینگ، کارت گرافیک های Radeon RX Vega 64, RX 580 و RX 560 در این آزمون شرکت کرده و در بخش سیستم های ایستگاه کاری نیز شاهد استفاده از کارت گرافیک های Radeon Pro WX 9100, WX 7100 و WX 3100 هستیم. همچنین درایورهای Radeon Adrenalin 18.5.1 و Radeon Pro Enterprise 18.Q2 برای این منظور مورد استفاده قرار گرفته اند.

مجموعه QA Consultants به مدت 12 روز، و 6 بار در روز، به مدت 4 ساعت به انجام تست های مکرر استرس بر روی کارت گرافیک های هر 2 شرکت پرداخته اند. این امتیاز پایداری به واقع میانگینی از تمامی این آزمون ها به شمار می رود. شاید در بخش بازی بتوان کرش های کارت گرافیک را تحمل کرد؛ اما در بخش های صنعتی و خصوصا رندرینگ، این مسئله به یک مقوله مهم مبدل می شود. هر چند که امروزه این نرخ بسیار پایین آمده است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate