دانلود اپلیکیشن مجله

2 کارت گرافیک یکسان با 2 قیمت متفاوت بدون هیچ علتی!

2 کارت گرافیک یکسان با 2 قیمت متفاوت بدون هیچ علتی!

برنامه NVIDIA GPP برای مدتی کوتاه هیاهوی بسیاری را به راه انداخته بود که پس زیر بار نرفتن بسیاری از شرکت ها، این برنامه با در نظر گرفتن موارد بسیاری از جمله انتقادهای کاربران، پایان یافت.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

طی این برنامه شرکت ها مجبور به انتخاب یک نام تجاری دیگر برای کارت گرافیک های AMD بودند و برخی از شرکت ها مانند ایسوس، به ناچار عناوین دیگری را برای این منظور انتخاب کردند. ایسوس از نام تجاری AREZ برای این منظور استفاده کرد که پس از تبلیغات فراوان، اعلام کرد که تنها تفاوت این کارت گرافیک با نام تجاری ایسوس تنها در همان نامگذاری بوده و کوچکترین تفاوت دیگری بین آنها وجود نخواهد داشت.

از آنجایی که برنامه GPP تقریبا برای 1 ماه تمام به جریان طبیعی خود ادامه داد، طبیعی بود که این نام تجاری بر روی برخی از کارت گرافیک ها راهی بازارهای جهانی گردد. حال با خبر شده ایم که برخی از فروشگاه های آنلاین نظیر Newegg یک تفاوت قیمت بسیار زیاد و عجیب را برای مدل هایی با نام تجاری AREZ و ROG Strix وضع کرده اند! یک کارت گرافیک با دو قیمت متفاوت.

به عنوان مثال کارت گرافیک AMD RX Vega 64 با نام AREZ دارای برچسب قیمتی 749 دلار و با نام تجاری ایسوس، از برچسب قیمت 589 دلار برخوردار شده است.

ظاهرا برخی از رسانه های خارجی با ارسال ایمیل هایی این مسئله را به این فروشندگان تذکر داده اند که در صورت اشتباه در قیمت گذاری، آن را تصحیح نمایند؛ اما پس از عدم تغییر در قیمت گذاری مطمئن شده ایم که این کار به صورت کاملا عمدی صورت گرفته و یک کارت گرافیک بدون هیچ دلیلی با قیمت 160 دلار بیشتر، به فروش می رسد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate