دانلود اپلیکیشن مجله

پر فروش ترین بازی های هفته گذشته انگلستان منتشر شد

لیست پر فروش ترین بازی های هفته گذشته انگلستان منتشر شد

عنوان جدید استودیو Activision Blizzard یعنی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به مانند هفته گذشته در صدر لیست پر فروش ترین بازی های انگلستان در هفته منتهی به 7 جولای قرار گرفته است.عنوان Jurassic World: Evolution  هم که رقابت نزدیکی این هفته با Crash Bandicoot داشت نیز در پایان در جایگاه دوم قرار گرفت.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

بر اساس گزارش های منتشر شده ، از شرکت یوبی سافت دو عنوان Crew 2 و Far Cry 5 جزو 10 بازی پر فروش هفته گذشته هستند  که به ترتیب در رتبه های سوم و هشتم قرار گرفتند.بازی ورزشی و پر طرفدار شرکت الکترونیک آرتز یعنی FIFA 18 که این روز ها به خاطر حال و هوای جام جهانی  فروش خوبی را تجربه می کند نیز در جایگاه چهارم قرار گرفته است در حالی که عنوان Mario Tennis Aces رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

بازی هیجان انگیز و پر طرفدار God of War شرکت سونی نیز که دوازدهیمن هفته عرضه خود را تجربه می کند در جایگاه ششم قرار گرفته است و به دنبال آن هم عنوان Mario Kart 8 Deluxe که برای پلتفرم نینتندو سوییچ عرضه شده قرار دارد.

در انتها این لیست نیز بازی های Star Wars Battlefront 2 و Fallout 4 از شرکت بتسدا به ترتیب در رتبه های نهم و دهم قرار دارند.در ادامه می توانید لیست 10 بازی پر فروش هفته گذشته انگلستان را مشاهده نمایید.شایان ذکر است که این لیست بر اساس فروش نسخه فیزیکی بازی ها بوده و فروش نسخه دیجیتال بازی ها در این لیست لحاظ نشده است.

  1. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  2. Jurassic World: Evolution
  3. The Crew 2
  4. FIFA 18
  5. Mario Tennis Aces
  6. God of War
  7. Mario Kart 8 Deluxe
  8. Far Cry 5
  9. Star Wars Battlefront 2
  10. Fallout 4
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate