دانلود اپلیکیشن مجله

آموزش بازیابی رمزعبور اینستاگرام

آموزش بازیابی رمزعبور اینستاگرام

برای همه ی ما کاربران اینستاگرام پیش آمده است که پسورد یا همان رمزعبور اینستاگرام خود را فراموش کنیم، پس از خروج حساب کاربری موفق به ورود آن حساب نشویم و در نهایت حساب کاربری جدیدی ایجاد کنیم. اما اینستاگرام راه هایی را برای بازیابی حساب کاربری ارائه کرده است و در این مطلب آموزش هایی را برای بازیابی حساب کاربری در اختیارتان قرار خواهیم داد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

بازیابی رمز عبور از طریق وب سایت اینستاگرام

ابتدا به وب سایت Instagram بروید و سپس روی لینک «Log In» در پایین صفحه کلیک کنید.

در صفحه ی باز شده بر روی لینک Forget password کلیک نمایید.

سپس نام کاربری، ایمیل یا شماره تلفنی که در هنگام ساخت حساب کاربری خود استفاده کردید را وارد نمایید. پس از گذراندن بررسی امنیتی، بر روی دکمه "Reset Password" کلیک کنید.

در نهایت یک پیام برای بازیابی پسورد به آدرس ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال خواهد شد که با کلیک بر روی لینک آن پیام وارد صفحه بازیابی رمز عبور خواهد شد. در آن صفحه می توانید رمز عبور جدید خود را وارد کنید و به راحتی وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.

بازیابی رمز عبور از طریق اپلیکیشن اینستاگرام

بازیابی پسورد از طریق اپلیکیشن نیز به اندازه مراحل قبلی ساده است و به راحتی می توانید در نسخه اندروید و iOS به این قابلیت دسترسی پیدا کنید.

ابتدا باید در صفحه Log In بر روی لینک Get help signing in کلیک کنید.

نام کاربری، ایمیل یا شماره تلفنی که در هنگام ایجاد حساب کاربری خود وارد کردید را تایپ نمایید و سپس دکمه «Next» را بزنید.

یکی از موارد ایمیل، SMS و فیسبوک را انتخاب نمایید تا لینک بازیابی پسورد برایتان ارسال شود.

یک پیام برای بازیابی پسورد به آدرس ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال خواهد شد که با کلیک بر روی لینک آن پیام، وارد صفحه بازیابی رمز عبور خواهید شد و می توانید رمز عبور جدیدی را برای خود انتخاب نمایید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate