دانلود اپلیکیشن مجله

به کارگیری رابط کاربری متفاوت در گوشی های بعدی سامسونگ

سامسونگ و به کارگیری رابط کاربری متفاوت در اسمارتفون های بعدی

شرکت سامسونگ درصدد است تا رابط کاربری جدیدی را برای اسمارتفون های آینده خود در نظر گیرد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

مطمعنا شما هم مانند سایر کاربران و طرفداران برند بی نظیر سامسونگ در انتظار تلفن همراه هوشمندی از این کمپانی هستید که متفاوت تر از سایز گوشی های هوشمند این کمپانی می باشد و آن محصول گلکسی نوت 9 می باشد اما در حالی که شما منتظر این تلفن همراه هوشمند از سامسونگ هستید ، کمپانی سامسونگ در حال کار کردن بر روی یک تلفن همراه هوشمند دیگری می باشد که برای اولین بار قرار است از رابط کاربری مخصوص کمپانی سامسونگ بر روی آن استفاده نشود .

همانطور که می دانید کمپانی سامسونگ از همان روز اولی که کار خود را در زمینه ی طراحی  و تولید تلفن های همراه هوشمند آغاز کرد تمایلی به استفاده از سیست عامل اندروید خام بر روی تلفن های همراه هوشمند خود نداشت و همیشه از رابط کاربری مخصوص خود بر روی سیستم عامل اندروید بر روی تلفن های همراه هوشمندش استفاده می کرد . اما این مسئله در حالی است که برخی کاربران به شدت با اندروید خام مشکل دارند و دل خوشی از آن ندارند ، کمپانی سامسونگ نیز علاقه ای ندارد تا اندروید خام را بر روی تلفن های همراه هوشمندش اجرا کند البته هنوز هم رابطه ی خوبی با اندروید خام ندارد اما به تازگی وب سایت سم موبایل اعلام کرده است که کمپانی سامسونگ رویه ی خود را در طراحی و تولید تلفن همراه جدیدش تغییر داده است به گونه ای که قصد دارد بر روی این تلفن همراه جدیدش از سیستم عامل اندروید گو استفاده کند . می توان گفت یکی از مزیت های این کار کمپانی سامسونگ تغییر رویه ی آن است و یکی از معایب کار او این است که سیستم عامل اندروید گو نسخه ی سبک شده ی اندروید 8.1 می باشد که برای گوشی های میان رده طراحی شده است درصورتی که گوشی های میان رده مانند گذشته جایگاهی در بازار و در بین مردم ندارند .

نام تلفن همراه هوشمند کمپانی سامسونگ که قرار است بدون رابط کاربری کمپانی سامسونگ و با سیستم عامل اندروید گو روانه ی بازار گردد ، سامسونگ SM-J260 می باشد که دارای یک گیگابایت رم و اندروید 8.1 است ، براساس اخبار و اطلاعات بدست آمده قرار است نام این تلفن همراه هوشمند گلکسی جی 2 کور باشد . کمپانی سامسونگ قصد دارد پس از اینکه این تلفن همراه هوشمند را به صورت تستی در کشورهایی مانند هند ، سریلانکا ، بنگلادش و نپال عرضه کرد آن را در کشورهای آسیایی ، اروپایی و همچنین آمریکای لاتین عرضه کند .

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود کره ای ها چه برنامه ای در سر دارند.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate