دانلود اپلیکیشن مجله

امکان رد کردن همه پیام های خوانده نشده در نسخه جدید تلگرام

اضافه شدن امکان رد کردن همه پیام های خوانده نشده در نسخه جدید تلگرام

توسعه دهندگان اپلیکیشن پیام رسان تلگرام روز گذشته نسخه جدیدی از این برنامه را برای پلتفرم های موبایل منتشر کردند. با انتشار این نسخه، تلگرام اندروید به ورژن 4.8.10 و تلگرام iOS به ورژن 4.8.3 بروزرسانی شدند. تلگرام در این نسخه ها ویژگی های جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده که می تواند مورد توجه آنها قرار گیرد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

جایگزین کردن فایل های صوتی یا تصویری

در نسخه های قدیمی تلگرام کاربران می توانستند در صورت ارسال پیام اشتباه متنی، صوتی یا تصویری، تا مدت مشخصی آن را برای دریافت کننده هم پاک کرده و فایل جدیدی را ارسال کنند. اما در ورژن جدید قادر خواهند بود بدون حذف کردن فایل ارسال شده، نسبت به جایگزینی و ویرایش آن اقدام کنند. این اتفاق برای اضافه کردن زیرنویس برای تصاویر و فایل های صوتی و ویدیویی نیز امکان پذیر خواهد بود.

امکان افزایش سرعت پخش پیام های صوتی و تصویری

شاید شما هم دوستانی داشته باشید که علاقه زیادی به ارسال پیام های طولانی دارند. جدا از مدت زمان بسیار طولانی انتظار برای دریافت این پیام ها، گوش کردن به این سخنرانی های طولانی هم می تواند طاقت فرسا باشد. در نسخه جدید تلگرام می توانید پیام های دریافتی از نوع صوتی یا ویدیویی را با سرعت 2 برابر گوش کنید که در زمان صرفه جویی کرده باشید.

علامت زدن همه پیام های خوانده نشده

یکی از دردآورترین اتفاقات برای کاربرانی که در تعداد زیادی از کانال ها و گروه های تلگرامی عضویت دارند، شماره رنگی پیام های خوانده نشده در هر یک از این گروه ها است. اگر عادت به صفر کردن این عددها داشته باشید باید هر روز دقایقی را صرف باز کردن، رفتن تا انتهای لیست و سپس خروج از گروه یا کانال کنید. اما در ورژن جدید تلگرام می توانید به راحتی به سبک ایمیل همه پیام های خوانده نشده را به عنوان "خوانده شده" علامت Mark All as Read بزنید.

به اشتراک گذاری اطلاعات کامل تماس

در ورژن جدید می توانید اطلاعات کامل تماس خود از جمله شغل، تلفن کاری، تلفن دوم، آدرس، موقعیت مکانی محل کار یا زندگی، تاریخ تولد، نام کاربری در تلگرام و... را به صورت یک کارت ویزیت با سایرین به اشتراک بگذارید. این اطلاعات همگی در بخش اطلاعات تماس یا Contact info وجود خواهند داشت.

مشاهده پیش نمایش چت ها و ساخت لینک (برای اندروید)

در نسخه جدید تلگرام اندروید می توانید با تپ طولانی روی یک چت، بدون وارد شدن پیش نمایشی از آن را مشاهده کنید. همچنین در پیام ها، با انتخاب بخشی از یک متن گزینه هایی برای پررنگ کردن، کج کردن متن یا تبدیل کردن آن به یک لینک نمایش داده خواهد شد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate