دانلود اپلیکیشن مجله

به یک لپ تاپ باریک، زیبا و سریع نیاز دارید؟ Xiaomi Mi Air یک انتخاب ایده آل است

به یک لپ تاپ باریک، زیبا و سریع نیاز دارید؟ Xiaomi Mi Air یک انتخاب ایده آل است

شرکت چینی Xiaomi سازنده گوشی های موبایل، تلویزیون و حتی الترابوک است. این شرکت به تازگی محصولی ظریف، جذاب و توانمند را با نام Xiaomi Mi Air معرفی کرده بود که اینک برای عرضه در اروپا و اسپانیا آماده شده است.در ادامه همراه عبیاتی باشید.

Xiaomi Mi Air می تواند رقیبی برای محصولات مشابه در شرکت های اپل، سامسونگ، ال جی، اچ پی و ایسر باشد. این محصول دارای بدنه ای فلزی، اما با وزن نه چندان زیاد است. وزن نهایی آن به 1.3 کیلوگرم می رسد که برای یک نوت بوک کلاس 13 اینچی مناسب است.

این لپ تاپ یا به عبارت ساده تر الترابوک، با نمایشگر 13.3 اینچی خود از دقت FHD پشتیبانی کرده و ضخامت آن نهایتا به 1408 میلی متر می رسد. ویژگی طراحی Frameless، تمرکز بر تصاویر و زیبایی Xiaomi Mi Air را بالا خواهد برد. شیائومی از پردازنده های نسل هشتم Intel Core به عنوان قلب تپنده این الترابوک استفاده کرده و کارت گرافیک GeForce MX150 نیز برای اجرای برخی بازی ها با کیفیت متوسط، برنامه های گرافیکی و... مناسب به نظر می رسد.

در بخش حافظه، همانطور که انتظار می رود خبری از HDD نبوده و یک SSD با ظرفیت 256 گیگابایت را در اختیار خواهید داشت. افزون بر آن، 8 گیگابایت حافظه رم نیز برای آن در نظر گرفته شده است. سیستم صوتی این نوت بوک به استاندارد Dolby مجهز است؛ سیستم تهویه و صدا با توجه به استفاده از متریال فلزی بدنه، کیفیت بالاتری خواهند یافت. Xiaomi Mi Laptop Air 13.3 با قیمت 900 یورو عرضه می گردد و به زودی شاهد ارائه آن در سایر نقاط جهان خواهد بود.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate