دانلود اپلیکیشن مجله

نینتندو و مایکروسافت برای بازی‌های میان پلتفرمی با هم همکاری می‌کنند

نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Minecraft امروز آپدیت شد. طی این آپدیت کنسول‌های سوئیچ به Bedrock Engine مجهز شدند.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

با این آپدیت جدید امکان بازی با پلتفرم‌هایی مثل گوشی هوشمند، کامپیوتر و ایکس‌باکس‌وان فراهم می‌شود. اما امکان بازی با پلی‌استیشن4 وجود نخواهد داشت. سونی امکان بازی میان پلتفرمی را برای Fortnite, Rocket League و Minecraft مسدود کرده و بازیکن‌های پلی‌استیشن4 نمی‌توانند با کسانی که ایکس‌باکس‌وان و یا نینتندو سوئیچ دارند بازی کنند. در همین زمان نینتندو و مایکروسافت برای گسترش بازی‌های میان‌ پلتفرمی با یکدیگر همکاری می‌کنند.
تیزر تبلیغاتی بازی میان پلتفرمی Minecraft به طور خاص روی امکان بازی کاربران نینتندو سوئیچ و ایکس‌باکس‌وان تمرکز دارد. در این تبلیغ بازیکن‌های نینتندو سوئیچ و نینتندو سوئیچ تشویق می‌شوند که با هم بازی کنند.
واضح است که نینتندو و مایکروسافت قراردادی را امضا کرده‌اند تا بازی Minecraft را به یک بازی میان پلتفرمی تبدیل کنند. چنین شراکتی در دنیای گیمینگ بی سابقه است که البته بار دیگر سونی را بیش از پیش منزوی می‌کند.طرفداران Fortnite خوشحال نیستند که سونی نمی‌گذارد بازی‌های میان پلتفرمی انجام دهند. البته سونی نیز توضیح قانع کننده‌ای در این زمینه نداده است. واضح است که مایکروسافت و نینتندو از فرصت استفاده کرده‌اند تا همکاری خود را بیش از پیش ارتقا بخشند.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate