دانلود اپلیکیشن مجله

حرکت عجیب AMD در مورد پردازنده Intel Core i7-8086K خبر ساز شده است!

حرکت عجیب AMD در مورد پردازنده Intel Core i7-8086K خبر ساز شده است!

چندی پیش شرکت "اینتل" به مناسبت جشن 40 سالگی تولید CPU، پردازنده Core i7-8086K را معرفی کرد که البته بعدها مشخص شد که چند نمونه دیگر از آن تولید شده است. این پردازنده دارای اوج فرکانسی 5.0 گیگاهرتز بوده و از پتانسیل بالای اورکلاک برخوردار است. سپس اینتل یک قرعه کشی 1 روزه را از تاریخ 7 تا 8 ژوئن برگزار نمود تا به افراد منتخب، یک پردازنده Core i7-8086K هدیه دهد.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

خلاصه اینتل با اورکلاک این پردازنده در جریان کامپیوتکس 2018 و مواردی از این دست، Core i7-8086K را برای جشن 40 سالگی تولید پردازنده های اصلی نظیر 8086 معروف، معرفی نمود. در دنیای سخت افزار معرفی یک محصول خاص در تعداد محدود برای جشن گرفتن، مسئله ای طبیعی است اما ظاهرا AMD این مسئله را فراموش کرده و طی یک اقدام عجیب، اینتل، کاربران، برندگان قرعه کشی و خریدارن این پردازنده را مسخره کرده است!

شرکت AMD برنامه مشابهی را راه اندازی کرده و طی اقدامی عجیب، اعلام کرده است که 40 نفر از برندگانی که اینتل به آنها یک پردازنده Core i7-8086K اعطا کرده است را دعوت به تعویض آن به صورت رایگان، با پردازنده AMD Ryzen Threadripper 1950X می کند. به عبارت دیگر، AMD پردازنده های Core i7-8086K را از کاربران تحویل گرفته و به جای آن یک پرچمدار تولید خود با نام AMD Ryzen Threadripper 1950X را به آنها تحویل خواهد داد. این برنامه تنها برای 40 نفر از برندگانی صورت خواهد گرفت که در ایالات متحده آمریکا سکونت دارند. AMD Ryzen Threadripper 1950X یک پرچمدار HEDT بوده و دارای 16 هسته پردازشی است. اینتل تا کنون به این اقدام واکنشی نشان نداده است اما شاید چنین حرکاتی در شان یک شرکت بزرگ تولید پردازنده نبوده و در نهایت به وجهه AMD در ویترین جهان لطمه وارد کند.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate