دانلود اپلیکیشن مجله

گوشی تاشوی سامسونگ نزدیک به 2000 دلار قیمت خواهد داشت

گوشی تاشوی سامسونگ نزدیک به 2000 دلار قیمت خواهد داشت

از وقتی یادمان میاد خبر و شایعه در خصوص گوشی تاشوی سامسونگ شنیده می شد، چند سالی است که گفته می شود امسال دیگر گوشی تاشوی غول کره ای عرضه خواهد شد، حتی اخبار جدید تاریخ دقیق آن را نیز اعلام کرده اند و گفته اند در MWC 2019 این گوشی سرانجام معرفی خواهد شد. اما نکته جالب تر قیمت این گوشی است. تحلیلگران بازار پیش بینی می کنند که گوشی تاشوی سامسونگ با قیمتی در حدود 2000 دلار به فروش خواهد رسید.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

گمانی زنی تحلیلگران بازار به این صورت است که قطعات این گوشی در ماه نوامبر به دست سامسونگ خواهد رسید و سر هم کردن گوشی تا اوایل دسامبر به طول خواهد انجامید. بنابراین از آنجاکه سامسونگ طرفداران را خیلی منتظر نمیگذارد، پس از معرفی گوشی در کنگره جهانی موبایل، در ماه فوریه سال 2019 این گوشی در بازار موجود خواهد بود. با این وجود این احتمال در نظر گرفته شده است که اگر سامسونگ حس کند تجربه کاربری این گوشی در سطح مطلوبی نیست، به طور کل آن را رونمایی نکند و یا باز هم فرایند معرفی آن را به تأخیر بیندازد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود ممکن است گه غول کره ای دنیای تکنولوژی در نمایشگاه CES 2019 که در ماه ژانویه برگزار می شود این گوشی را برای اپراتورها پشت درهای بسته نمایان کند. تولید اولیه این گوشی احتمالاً بین 300000 تا 500000 دستگاه خواهد بود و پس از سنجش واکنش بازار در خصوص آینده آن تصمیم گیری خواهد شد.

طبق آنچه که پیش تر در خصوص این گوشی مطرح شده بود، انتظار میرود که صفحه نمایش آن در حالت تخت 7.3 اینچی باشد و در زمانیکه تا می شود به 4.5 اینچ کاهش پیدا می کند. از نظر مشخصات سخت افزاری هم این گوشی احتمالاً مشابه با گلکسی S10 سامسونگ خواهد بود که آن هم احتمالاً در CES سال آینده معرفی خواهد شد. پیش بینی می شود که اگر بازخوردها به گوشی تاشوی سامسونگ مثبت باشد، نسل دوم آن همزمان با گلکسی نوت 10 در سال آینده معرفی شود.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate