دانلود اپلیکیشن مجله

آغاز همکاری AMD و Sony برای کنسول بازی PlayStation 5

آغاز همکاری AMD و Sony برای کنسول بازی PlayStation 5

شرکت AMD بخشی از درآمد خود را مدیون کنسول های بازی است.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

این شرکت سازنده SOC های نیمه سفارشی برای کنسول های بازی بوده و جدید ترین آنها را در PlayStation 4 Pro و Xbox One X نصب و راهی بازار کرده است تا بدین ترتیب دقت UHD/4K برای این دسته از کنسول های بازی ممکن گردد. طبق اطلاعات موجود نسل بعدی کنسول های بازی که همان نسل 9 نام خواهند داشت، تا سال 2020 معرفی خواهند شد.

کنسول های بازی این  روزها مهره های استراتژیک شرکت هایی نظیر سونی هستند و طبق آخرین اطلاعات، سونی در حال همکاری با AMD برای این منظور است. اطلاعات موجود حاکی از آن هستند که AMD معماری گرافیکی ناوی (NAVI) را برای این منظور توسعه خواهد داد. در نتیجه کنسول های بازی نسل نهم احتمالا در بخش گرافیکی خود معماری ناوی را به همراه خواهند داشت.

البته تا پیش از این اطلاعاتی منتشر شده بود که حاکی از آن بود که سونی و ای ام دی برای تولید یک کنسول بازی به همراه گرافیک مجزا تلاش می کنند. کنسول های بازی فعلی دارای یک تراشه SOC هستند که CPU و GPU را همزمان درون خود حمل می کند. اما این دو شرکت برای تولید یک کنسول بازی با گرافیک مجزا در تلاش هستند. PlayStation 5 با گرافیک هایی از جنس NAVI معرفی خواهد شد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate