دانلود اپلیکیشن مجله

سهام فیسبوک به بالاترین میزان خود از زمان تاسیس رسید

نتیجة بحث الصور عن فیس بوک

حتی رسوایی کمبریج آنالیتیکا و دسترسی غیر قانونی این موسسه به اطلاعات بیش از 87 میلیون نفر از کاربران که به گفته بسیاری از کارشناسان تاثیر چشمگیری در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده داشت هم نتوانست روند رو به جلوی فیسبوک را متوقف کند.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.

به گزارش CNBC، ارزش سهام کمپانی فیسبوک در روز جمعه گذشته با عبور از مرز 203 دلار به بالاترین میزان از زمان تاسیس آن رسید. در نتیجه این اتفاق همچنین ارزش کمپانی فیسبوک نیز بالغ بر 588 میلیارد دلار تخمین زده می شود.

به گفته CNBC، با تغییرات صورت گرفته مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک، به جایگاه چهارم جدول افراد میلیاردر در فهرست بلومبرگ صعود می کند. در حال حاضر مجموع دارایی های زاکربرگ 79.7 میلیار دلار تخمین زده می شود و علاوه بر این در فهرست ثروتمندترین افراد جهان که هر ساله توسط فوربس منتشر می شود نیز زاکربرگ پس از برنارد آرنولد، مدیرعامل LVHM در جایگاه پنجم قرار دارد.

با وجود مشکلات ماه های اخیر، سهام فیسبوک به بالاترین میزان خود از زمان تاسیس رسید

اوایل هفته گذشته بود که کمپانی فیسبوک گزارش مالی سه ماهه خود را منتشر کرد و در آن بر خلاف انتظارات و گمانه زنی ها مبنی بر آغاز روندی نزولی، از رسیدن تعداد کاربران فعال روزانه خود به 1.45 میلیارد نفر و همچنین 2.2 میلیارد نفر کاربر فعال ماهانه خبر داد. به گفته موسسات تحلیلی مانند AdWeek، شرکت های زیرمجموعه فیسبوک و به خصوص اینستاگرام سهم بسیار پر رنگی در افزایش درآمدهای این شرکت دارند. به خصوص اینستاگرام که از نظر تبلیغات و درآمدهای مرتبط با آن تنها گوگل را قدرتمندتر از خود مشاهده می کند.

جالب است بدانید ارزش سهام فیسبوک در روزهای اول انتشار اخبار مربوط به رسوایی کمبریج آنالیتیکا تا 149 دلار نیز سقوط کرده بود اما با این حال به نظر می رسد واکنش فیسبوک و توضیحات آن کاربران را قانع کرده است. آخرین تحقیقات نشان می دهند کاربران همچنان نگران حفظ امنیت حریم خصوصی خود در پلتفرم فیسبوک هستند اما ابعاد گسترده تعامل آنها با این شبکه اجتماعی باعث فاصله نگرفتن کاربران از فیسبوک شده است.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate