دانلود اپلیکیشن مجله

اینتل هم AMD را مورد تمسخر قرار داد!

نتیجة بحث الصور عن ‪intel‬‏

اگر خبرها را دنبال کرده باشید، احتمالاً می دانید AMD پردازنده Core i7-8086K اینتل را به سخره گرفته و از آمادگی خود برای تعویض آن با پردازنده Threadripper 1950X خبر داده است. حالا اینتل به این اقدام AMD واکنش نشان داده است.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

همان‌طور که می دانید، اینتل پردازنده Core i7-8086K را به مناسبت چهلمین سالگرد عرضه پردازنده انقلابی 8086 معرفی کرده است و در تعداد محدود عرضه می‌شود. با این حال برخی از صاحب نظران معتقد هستند این پردازنده لایق یدک کشیدن برچسب هایی چون «عرضه در تعداد محدود» و «نسخه ویژه» نیست. در هر صورت AMD تلاش کرده این پردازنده را بی اهمیت جلوه دهد و حتی خریداران آن را پشیمان کند، به همین منظور از آمادگی خود برای تعویض 40 عدد از آنها با پردازنده 750 دلاری Threadripper 1950X خبر داده است.

اما اینتل هم بیکار ننشسته و از طریق حساب رسمی خود در شبکه توییتر که البته مربوط به بخش گیمینگ این کمپانی است، خطاب به AMD چنین نوشته است:

«[خجالت نکشید] اگر شما هم  یک پردازنده Core i7-8086K اینتل می‌خواستید، کافی بود به خود ما گفته بودید. بابت کمک شما در جشن گرفتن [چهلمین سالگرد پردازنده]8086 سپاس گذاریم!»

به وضوح اینتل هم AMD را مورد تمسخر قرار داده است که البته می‌تواند مستحق آن باشد، شما چه فکر می کنید و این اقدام غول های دنیای پردازنده را چگونه می بینید؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate