دانلود اپلیکیشن مجله

آیپد کم حاشیه با Face ID چه طراحی ای خواهد داشت؟

هر چند فناوری موبایل ها عموما خیلی سریع به تبلت ها نمی رسد و این در محصولات اپل و سامسونگ به وضوح دیده می شود اما بالاخره این تبلت ها هستند که با فناوری موبایل ها روزی، به روز خواهند شد. با ارایه آیفون X و طراحی فوق العاده جذابش در کنار فناوری پیشرو Face ID شایعات درباره آیپد بعدی با تصور چنین فناوری هایی برای آن آغاز شد. در ادامه با عبیاتی همراه باشید تا با مرور چند رندر ببینیم آیپد کم حاشیه با Face ID چه طراحی ای خواهد داشت؟

نمایشگر آیپد بعدی که حالا یا آیپد امسال خواهد بود یا سال بعد، قطعا با حاشیه کمتر ارایه می شود و فناوری Face ID موضوعی است که اپل به آن دید دارد و آمده که بماند، پس به دیگر محصولات این شرکت نیز اضافه خواهد شد اما این اتفاق ها برای آیپد به چه شکل روی خواهد داد؟ آیا شاهد یک نمایشگر با بردگی خواهیم بود که فناوری های مربوط به Face ID درون آن قرار بگیرد؟

مشخصا پاسخ شما خیر است! اول اینکه حاشیه نمایشگر آیپد ها آنقدر کم نخواهد شد و دلیل را در بد شدن بیش از حد ارگونومی دستگاه می توان دانست. موضوع دوم هم این است که به نظر می رسد حاشیه آیپد کم حاشیه جدید حداقل به اندازه ارتفاع حسگرهای مربوط به Face ID باشد، پس این ویژگی می تواند بدون نیاز به بریدن بخشی از نمایشگر درون آن جای بگیرد. در رندر پایین شما می توانید تفاوت طراحی این دوم تصور از آپید را با هم مقایسه کنید: آیپد بسیار کم حاشیه و با بریدگی نمایشگر و آیپد کم حاشیه بدون بریدگی نمایشگر:

به صورت کلی نظر ما هم با طرح سمت چپ است اما اپل عموما خیلی قابل پیش بینی ظاهر نشده و احتمال دارد که اصلا حتی حاشیه نمایشگر آیپد بعدی هم کم نشود! البته اگر این اتفاق در آیپدی که امسال رونمایی می شود، رخ ندهد، قطعا در نسل بعدی رخ خواهد داد چون این یک تغییر بایدی است نه یک تغییر اختیاری. با چنین تغییری آیپد از قبل جمع و جورتر و سبک تر می شود که بحث مهمی در صنعت تبلت ها، این نمایشگرهای بزرگ قابل (!) است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اپل آیپدی با طراحی ای که در این رندرها دیدیم، ارایه کند؟ فکر می کنید اپل با کم شدن حاشیه  به فکر کم کردن ابعاد دستگاه بیفتد یا اندازه نمایشگر را بزرگتر کند؟ فکر می کنید این اتفاق امسال یا سال 2019 روی بدهد؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate