دانلود اپلیکیشن مجله

موتور جستجوی رنگ‌ها برای طراحان گرافیک Picular

Picular؛ موتور جستجوی رنگ‌ها برای طراحان گرافیک

موتور جستجوی Picular با بررسی نتایج تصویری جستجوی گوگل، رنگ‌های متناسب با موضوعِ جستجویی شما را پیشنهاد می‌کند.در ادامه با عبیاتی همراه باشید.

به‌تازگی ابزارِ طراحی جدیدی با نام Picular ساخته شده که رنگ‌های متناسب با موضوعات جستجویی شما را به نمایش در می‌آورد. نکته‌ی حائز اهمیت درباره‌ی این ابزار، استفاده از جستجوی تصویری گوگل برای نمایش رنگ‌ها است.

پیکالِر را می‌توان به‌نوعی موتور جستجوی رنگ‌ها دانست که با وارد کردن کلمه‌ در نوار جستجویش، کاربران می‌توانند به کدِ رنگ‌های مربوط به آن موضوع دسترسی پیدا کنند. پیکالِر برای نمایش این رنگ‌ها از نتایج تصویری موتور جستجوی گوگل بهره می‌برد؛ از این رو به‌نوعی می‌توان این ابزار را یک Color Picker (برگزیننده‌ی رنگ) مبتنی بر اینترنت نیز دانست.

Picular / پیکالر

به‌عنوان نمونه، اگر کلمه‌ی Desert به‌معنای بیابان را در نوار جستجوی پیکالِر جستجو کنید، این ابزار ابتدا ۲۰ عکسِ اول جستجوی گوگل را بررسی می‌کند و بیشترین رنگ‌های تکرارشده در این تصاویر را در قالب پابت‌های رنگ برای شما به نمایش در می‌آورد. رنگ‌ها در قالب کاشی‌های مستقل نشان داده می‌شوند که با کلیک‌کردن روی هر کاشی، کد RGB آن رنگ در حافظه‌ی دستگاه کپی می‌شود تا به‌آسانی بتوانید آن را به پروژه‌ی خود انتقال دهید.

picular / پیکالر

مشخصاً ابزار فوق، راهی آسان‌ برای دستیابی به ایده‌هایی جدیدی است تا از آن‌ها در پروژه‌های طراحی استفاده کرد؛ باتوجه به این موضوع که توانایی جستجوی موضوعات مختلف در پیکالِر وجود دارد، این امر با سهولت بیشتری انجام می‌گیرد. 

برای آشنایی با نحوه‌ی کارکرد این ابزار می‌توانید کلماتی مانند Peace به‌معنای صلح، Dreamy به‌معنای رؤیایی و Desire به‌معنای میل را جستجو کنید که هرکدام به‌ترتیب رنگ‌های جذابی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

picular / پیکالر

این وب‌سایت توسط استودیو سوئدی طراحی دیجیتالی Future Memories طراحی شده است. طبق گفته‌ی این استودیو، حدودِ ۱۵ هزار نفرِ دیگر از این ابزار برای آزمایش ارتباط رنگ‌ها با موضوعات مدنظرشان استفاده می‌کنند. با این حال، مشخصاً برای اینکه بتوان رنگ مناسبی را در کارهای خود استفاده کرد، نگاهی طراحانه و زیبایی‌شناسانه نیاز است و پیکالِر تنها این نگاه را سریع‌تر می‌کند.

شما می‌توانید این وب‌سایت را از طریق این لینک مشاهده کنید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مجله اینترنتی بروز شما
Power:Bayan Design:abyate